http://vinter.kiev.ua/ua/about/?print=1

Наш заклад




КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ВАСИЛЬКІВСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА І-ІІ СТУПЕНІВ"

для дітей з тяжкими порушеннями мовлення забезпечує реалізацію права дітей з особливими освітніми потребами на здобуття загальної середньої освіти з урахуванням особливостей психофізичного розвитку

Спеціальна школа для дітей з тяжкими порушеннями мовлення – заклад загальної середньої освіти, що забезпечує здобуття загальної середньої освіти на І та ІІ освітніх рівнях, надає корекційно-розвиткові послуги дітям з тяжкими порушеннями мовлення

У своїй діяльності спеціальна школа керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства», «Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні», іншими актами законодавства, Положенням про спеціальну школу, затвердженим постановою Кабінету Міністерства України від 06.03.2019 р. № 221 та власним Статутом


Головною метою спеціальної школи є забезпечення навчання, виховання, корекції психофізичного розвитку, реабілітації, психолого-педагогічного супроводу дітей з тяжкими порушеннями мовлення та дітей з іншими порушеннями, одне з яких є порушенням мовлення, формування соціально-адаптованої та самодостатньої особистості.

Головними завданнями КЗ КОР "Васильківська спеціальна школа І-ІІ ступенів" є:

  • 1) забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами, зумовленими стійкими фізичними, психічними порушеннями, на здобуття загальної середньої освіти з урахуванням особливостей їх психофізичного розвитку;

    2) забезпечення в освітньому процесі системного психолого-педагогічного супроводження з урахуванням стану здоров’я, особливостей психофізичного розвитку учнів (вихованців);

    3) розвиток природних здібностей і обдарувань, творчого та критичного мислення учнів (вихованців), здійснення їх допрофесійної підготовки та соціалізації;

    4) сприяння засвоєнню учнями (вихованцями) норм етики та загальнолюдської моралі, міжособистісного спілкування, основ гігієни та здорового способу життя, початкових трудових умінь і навичок;

    5) сприяння всебічному розвитку учнів (вихованців);

    6) сприяння набуттю ключових компетентностей учнями (вихованцями), запровадження педагогіки партнерства, надання консультацій батькам або іншим законним представникам учня (вихованця) з метою забезпечення їх активної участі в освітньому процесі.

Мовою освітнього процесу в спеціальній школі є державна мова.

Школа має певні здобутки в організації освітнього процесу. Цьому сприяє систематична робота педагогічного колективу над своїм професійним зростанням і розвитком. У 2019/2020 навчальному році педагогічний колектив школи працює над науково-методичною проблемою «Удосконалення комплексного впливу на учнів з тяжкими порушеннями мовлення в умовах гуманізації процесів їх навчання, виховання та корекції мовлення»

У 2009 році школа успішно пройшла атестацію. Рішенням регіональної експертної ради з ліцензування та атестації закладів освіти при Головному управлінні освіти і науки Київської обласної державної адміністрації школу визнано закладом з належним рівнем освітньої діяльності.

Дивіться також:


© 2021