|
||||||||||||||||||
Бінарний урок з біології та фізичної культури01 жовтня 2021 року в КЗ КОР «Васильківська спеціальна школа І-ІІ ст» відбувся бінарний урок з біології та фізичної культури на тему: «Рухова активність - основа фізичного здоров’я. Гіподинамія – ворог сучасної людини. Гігієна опорно-рухової системи. Урок провели вчителі вищої категорії: вчитель біології Бугай Г.М. та вчитель фізичної культури Березанська Г.Д. Метою уроку було розкриття умов правильного формування скелета і м’язів; показати значення фізичної праці, фізкультури, спорту для здоров’я людини та її гармонійного розвитку; сформувати поняття про гіподинамію, як основний чинник виникнення хвороб; виховувати в учнів свідоме прагнення зміцнювати своє здоров’я та вести здоровий спосіб життя. Девізом уроку став вислів: «Рух – це життя» Урок розпочався фізкультхвилинкою « Твоя постава», розминкою: «Мозковий штурм», «Вірю- не вірю» та написання біодиктанту. На занятті учні не тільки засвоїли нові поняття та оволоділи методами та прийомами запобігання викривлення хребта, плоскостопості, а й разом з учителем фізичної культури розучили комплекси спеціальних вправ для формування правильної постави, профілактики плоскостопості. Протягом уроку вчителі разом з учнями вирішували проблемні питання: 1. Які зміни відбуваються в опорно-руховій системі в процесі росту і розвитку людини? 2. Яка роль фізичних вправ у формуванні скелета? Чому необхідне систематичне і послідовне збільшення навантаження на скелет і м’язи? 3. Чим загрожує знижена рухова активність організму? Учні презентують міні проєкт: «Гіподинамія – ворог сучасної людини». Які причини виникнення викривлень хребта та плоскостопості, їх шкідливий вплив на організм? В чому полягає профілактика? Підлітки із захопленням прийняли участь у тестуванні: «Чи тренований мій організм», виконали вправи для виправлення плоскостопості на сенсорному коврику, провели дослідження - перевірку «Чи правильна моя постава» Для закріплення навчального матеріалу дев’ятикласники виконали творче завдання: кросворд «впиши слова» та шестигранник. Закінчився урок хвилиною рефлексії та самооцінкою своєї роботи на уроці. |
||||||||||||||||||
|