КЗ КОР "Васильківська спеціальна школа І-ІІ ступенів"
(для дітей з важкими порушеннями мовлення)
 
 
Підрозділи школи-інтернату:
 
 

Бінарний урок з фізики та географії

Безумство – діяти по-старому і чекати 
на нові результати. 
А.Енштейн

 

Бінарний урок з фізики та географії 

  Одним з основних питань, яке домінує в освітніх колах 21-го століття є «за яких умов учні досягають максимальних результатів у навчанні та отримують навички, потрібні їм у реальному житті?».Саме міждисциплінарне інтегроване навчання лежить в основі нових підходів до освіти.  
  5 лютого 2019 року в КЗ КОР «Васильківська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів» пройшов бінарний урок з географії та фізики у 10 класі за темою«Електроенергетика України». Урок провели учителі вищої категорії Ліпінська Т. В. та Сидоренко С. Г. Бінарний урок став практичним відображенням інтегральної технології навчання двох дисциплін. 

  

 Для підготовки такого проекту вчителі об’єднали зусилля, створюючи завдання, під час вирішення яких учням доводилось синтезувати та застосовувати знання з географії та фізики. Урок пройшов у нестандартній формі під епіграфом: «Ми не отримали Землю у спадок від предків, ми взяли її в борг у наших дітей». Старшокласники під вмілим керівництвом досвідчених педагогівкрок за кроком розширювали знання з теми паливно-енергетичний комплекс; з’ясовувалипереваги та недоліки різних типів електростанцій, фактори, які впливають на розміщення електростанцій різних типів, проблеми, які постають перед електроенергетикою та шляхи їх вирішення; розвивали екологічне мислення, виховували раціональне ставлення до природних ресурсів. 



  Десятикласники також готувалися до незвичайного уроку: готували демонстрацію роботи турбіни, конструювали модель електростанції; готували повідомлення про те, як вперше почали використовувати електроенергію на Україні та коли було збудовано першу електростанцію; питання та відповіді для брифінгу на тему «Перспективи електроенергетики України». 
  На уроці були використані групові та індивідуальні форми роботи: учні працювали в групах, вивчаючи особливості роботи та розміщення різних типів електростанцій; окремі учні отримали індивідуальні завдання на картках, працювали біля дошки та карти. Серед інтерактивних форм роботи були: представлення результатів роботи в групах, прийоми «Мозковий штурм» та «Мікрофон». Отримані знання з теми старшокласники показали, відповідаючи на питання «Географічного марафону» та «Фінального кросу». 
  Цей урок став результатом творчості двох педагогів, яка переросла у творчий процес учнів, сприяючи формуванню в них креативної компетентності.Ініціативність, адаптивність, критичне мислення та співпраця – дуже цінні навички. Коли мова йде про набуття цих навичок у класі, інтегроване навчання є надзвичайно ефективним підходом, оскільки допомагає учням усвідомити важливу роль взаємодії один з одним у реальному житті. Але головна мета бінарного уроку – створення у школярів цілісного уявлення та світогляду про навколишній світ.



 
 
версія для друку
© 2013
Головна Події тижня Наш заклад Фотогалерея Для батьків Контакти
вгору
Розробка сайтів ABC.NET.UA