|
||||||||||||||||||
Ділимось досвідомДілимось досвідом 5 лютого 2020 року в рамках логопедичного семінару-практикуму у Васильківській спецшколі пройшов майстер-клас на тему «Розвиток пам’яті, мислення, уваги, мовлення та навички швидкочитання молодших школярів: комплекси вправ і огляд методик». З групою учнів 3 класу його провела вчитель-логопед Вернигора Г. Я. На майстер-класі було представлено 10 вправ для розвитку різних видів пам’яті, мислення, уваги, які можна модифікувати відповідно віку та особливостей розвитку певної дитини (групи). Галина Яківна розповіла колегам-логопедам, що дані вправи можна проводити на різних етапах уроку: для розминки, зміни діяльності, пожвавлення ходу заняття, можна використовувати ізольовано, а можна включати в програму з корекції пізнавальної сфери діяльності дитини. Корекційне заняття було представлено у формі «Подорожі по хмарках». Діти –дощові краплинки рухались по хмаринках до сонечка, виконуючи кожну із вправ. Налаштуванням до виконання завдань було представлено дихальні вправи «Погончики», «Насос», «Обійми себе» та інші вправи за методикою О.М. Стрельнікової. За методикою Глена Доманабуло представлено вправи: «Естафета слів», «Каскад слів», «Пара до пари». Використовуючи методику таблиць Шульте, учні виконали вправу «Ось скажу я вам прислів’я». Для розвитку емоційної пам’яті, за методикою Монтессорі, виконано вправу «Опиши картину». За методикою П. П. Блонського виконано вправи: «Кольори-слова», «Швидко мовлю скоромовку», «Штурм», «Анаграми».
На завершення школярі поділились своїми позитивними враженнями від заняття та подарували педагогам сердечка, складені з краплинок. Діти раділи своїм успіхам та тому, що їм вдалось дістатись по хмаринкам до усміхненого сонечка. В ході семінару було також розглянуте питання «Нейропсихологічні засади корекційної роботи з гіперактивними та гіперкінетичними дітьми».
|
||||||||||||||||||
|