КЗ КОР "Васильківська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів"
(з важкими порушеннями мовлення)
 
 
 
 

Педагогічна рада


  «Дати дітям радість праці, радість успіху у навчанні, збудити в їхніх серцях почуття гордості, власної гідності — це перша заповідь виховання. У наших школах не повинно бути нещасливих дітей, душу яких гнітить думка, що вони ні на що не здібні. Успіх у навчанні — єдине джерело внутрішніх сил дитини, які породжують енергію для переборення труднощів, бажання вчитися» – так писав В.О. Сухомлинський. Саме формуванню мотивації навчальної діяльності школярів в умовах реформування освітньої галузі було присвячено засідання педагогічної ради, яке відбулось 27 грудня 2018 року в КЗ КОР «Васильківська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів». 
  Директор спецшколи Куравська Л.С. в своїй доповіді розкрила проблеми формування мотивації навчальної діяльності учнів за сучасних умов. Вона підкреслила, що поліпшення передусім якості викладання, майстерності педагога, вдосконалення методів і прийомів роботи, спрямованих на підвищення інтересу до предмета, розвиток мотиваційної сфери, стимулювання пізнавальної активності учнів, уміння практично застосовувати набуті знання — ось нешвидкий, але надійний шлях активізації пізнавальної діяльності учнів. 


  Про формування мотивації на різних етапах уроку доповіла заступник директора з навчальної роботи Ліпінська Т.В. Вона також озвучила методичні поради вчителю для посилення мотивації навчання учнів на уроці.  
  Практичний психолог закладу Замуруєва В.О. розкрила питання «Вікові особливості навчальної мотивації». 


  При підготовці до засідання педради в школі було проведено діагностику мотивів навчальної діяльності учнів початкової ланки та 8-10 класів, про результати якої розповіли заступник директора з навчальної роботи Ліпінська Т.В. та учитель початкових класів Костенко С.І. Аналіз мотивів дає змогу виявити деякі основні причини невдач у навчанні, пов’язані із системою відносин учня із соціальним оточенням, рівнем сформованості в учнів інтелектуальних умінь. 
  Як сприяти розвитку навчальної мотивації в учнів молодшої школи повідомила учитель початкових класів Вернигора Г.Я. Пудовкіна Н.В. поділилась досвідом про те, як вона формує позитивну мотивацію навчання на уроках української мови та літератури». Вихователь Харитонова О.А. розповіла про особливості формування навчальної мотивації під час самопідготовки.  



  На засідання також було розглянуто питання про стан викладання історії в 6-10 класах. Його розкрила заступник директора з навчальної роботи Ліпінська Т.В. Про те, яка робота ведеться в закладі щодо збереження стану здоров’я учасників освітнього процесу доповіла лікар Грицай З.П.   Підбиваючи підсумки педради, потрібно відмітити, що вчителі нашої школи вміють формувати в учнів глибокі мотиви навчання, турбуються про їхнє здоров’я, створюючи для цього відповідні умови на уроках. М. Остроградський говорив, що «хороші вчителі створюють хороших учнів», тому, ми віримо, що в майбутньому учні нашої школи стануть справжніми людьми.



 
 
версія для друку
© 2013
Головна Події тижня Наш заклад Фотогалерея Для батьків Контакти
вгору
Розробка сайтів ABC.NET.UA