http://vinter.kiev.ua/ua/events/event1813/?print=1

Засідання педагогічної ради / Події тижня


Засідання педагогічної ради  

  У зв'язку з модернізацією освітнього простору в Україні, вимогами сьогодення, спираючись на Концепцію НУШ, інтегроване навчання дає якісно новий результат: формування цілісної картини світу дитини. Учні зможуть краще зрозуміти сутність об'єкта чи явища в контексті різних навчальних предметів; глибше зрозуміти ключові ідеї завдяки аналізу різних точок зору; зрозуміти, як використати набуті ідеї та навички; зможуть мислити системно. Саме цьому питанню була присвячена теоретична частина засідання педагогічної ради, яке відбулось 28 лютого 2019 роціу КЗ КОР «Васильківська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів». 
  З доповіддю про формування компетентності учнів засобами інтеграції природничих дисциплін виступила заступник з навчальної роботи Т.В. Ліпінська. Вона висвітлила актуальність ідеї інтегрованого навчання, аспекти формування в школярів необхідних компетентностей засобами інтеграції навчальних дисциплін, ознайомила педагогів з досвідом проведення інтегрованого уроку з української мови та природознавства учителем початкових класів Григоренко О.С. та бінарного уроку з фізики та географії учителями Сидоренко С.Г. та Ліпінською Т.В. 



  Про інтегрований курс «Я досліджую світ» у першому класі як засіб формування в учнів цілісного сприйняття світу розповіла учитель 1 класу Єрофєєва О.Є.  
  Учитель біології та хімії Бугай Г.М. у своєму виступі ознайомила присутніх з можливостями впровадження міждисциплінарної інтеграції на уроках хімії та біології. 
  Друга частина засідання педради була присвячена творчим звітам педагогів, які атестуються в 2018/2019 навчальному році. До уваги присутніх були представлені портфоліо та розповіді з досвіду роботи педагогів. 




  Аналіз результатів успішності навчання учнів по класам та навчальним предметам за підсумками І семестру зробила заступник з навчальної роботи Т.В. Ліпінська. За результатами моніторингу навчальних досягнень учнів були визначені класи та учні, які мають досить низькі показники якості освіти. Ліпінська Т.В. розкрила можливі причини низької успішності названих учнів та визначила систему педагогічної підтримки учнів, які мають початковий рівень навчальних досягнень.

© 2024