|
||||||||||||||||||
Засідання педагогічної радиЗасідання педагогічної ради Пріоритетними напрямами впровадження інноваційних технологій у навчання дітей з особливими освітніми потребами є сприяння соціальному, емоційному та когнітивному розвиткові кожної дитини з тим, щоб вона відчувала себе неповторною, повноцінною, брала активну участь у суспільному житті. Успішність організації освітнього процесу в закладах спеціальної освіти забезпечується за рахунок введення нових технологій та правильній організації розвиткового простору. 23 грудня 2024 року в КЗ КОР «Васильківська спеціальна школа» відбулося засідання педагогічної ради на якому розкрито проблему впровадження інноваційних технологій в освітній процес дітей з особливими освітніми потребами. Як використовують інноваційні педагогічні та корекційні технології педагоги спеціальної школи доповіли директор школи Л. Куравська та заступник директора з навчальної роботи Т. Ліпінська. Про інноваційні методики НУШ на уроках в початковій школі, їх вплив на якість освітнього процесу дітей з ООП повідомила вчитель початкової школи С. Костенко. Своїм досвідом застосування інноваційних технологій Нової української школи на уроках української мови та літератури в 5-7 класах поділилася вчитель української мови та літератури О. Воробйова. Про особливості використання інноваційних методик та технологій у корекційно-розвитковій роботі з дітьми з порушеннями мовлення розповіла вчитель-дефектолог О. Єрофеєва. На засіданні було розглянуто також інші питання порядку денного: - Про виконання рішення попередньої педради. - Новий професійний стандарт вчителя: ключові зміни. - Про результати контролю проведення занять з корекції розвитку та лікувальної фізкультури в 1-4 класах. - Про адаптацію учнів 1-х класів до навчання в школи . - Про зарахування підвищення кваліфікації педпрацівників в листопаді-грудні 2024 р. - Про підсумки підвищення кваліфікації педагогічних працівників у 2024 році. - Про затвердження орієнтовного плану підвищення кваліфікації педагогічних працівників спеціальної школи на 2025 рік. |
||||||||||||||||||
|