На семінарі вчителі-логопеди обговорили особливості організації занять з корекції мовлення з молодшими школярами.
Боярська Л.Л., вчитель-логопед 1-Б класу, ознайомила присутніх з листом МОН «Про затвердження гранично допустимого навчального навантаження на дитину у навчальних закладах різних типів та форм власності» , де зазначається тривалість занять для учнів початкових класів.
Вчитель логопед 2-Б класу Хоміцька Т.І. висвітила питання побудови індивідуальної освітньої траєкторії дитини з порушенням мовлення.
Активну участь в розробці ІПР взяли всі вчителі-логопеди молодшої школи .
Вчитель-логопед 5-9 класів Пасіка Р.А. звернула увагу присутніх на особливості оформлення ІПР для учнів 5-10 класів.