Комунальний заклад Київської обласної ради
"Васильківська спеціальна школа"
(для дітей з важкими порушеннями мовлення)
 
 
Підрозділи школи:
 
 

Педагогічна рада 25.04.2024

Засідання педагогічної ради

Нова парадигма виховання полягає в розумінні дитини як субʼєкта і мети виховання, орієнтує на усвідомлення виховання як соціально- педагогічного явища, на підвищення виховного потенціалу освітнього середовища та проектування цілісного виховного простору.

Превентивними заходами у роботі з дітьми визначаються: приділення особливої уваги формуванню ідентичності, основ духовності особистості, культури мислення і культури поведінки, профілактиці шкідливих звичок, ризикованої, девіантної і кримінальної поведінки, жорстокості і насилля в учнівському середовищі, різних видів залежностей. 

(Із Програми "Нова українська школа
у поступі до цінностей")

Саме питанню виховання яке складає основу мотиваційної сфери як особистості, так і суспільства загалом присвячене засідання педагогічної ради, яке відбулося в КЗ КОР «Васильківська спеціальна школа» 25 квітня 2024 року.

З інформацією про результати самооцінювання якості освітньої діяльності в закладі освіти за напрямом «Система управлінської діяльності закладу освіти» виступила керівник робочої групи Олена Воробйова. Якість освітньої діяльності спеціальної школи за напрямом «Система управлінської діяльності» відбувається на достатньому рівні.

Про відповідність освітньої діяльності спеціальної школи ціннісним орієнтирам сучасної української школи присутнім доповіла заступник з виховної роботи Наталія Гудзь. Вона відзначила, що освітня діяльність спеціальної школи, відповідає ціннісним орієнтирам сучасної української школи.

Більшість досліджень, проведених педагогами та науковцями, свідчать про те, що креативність є найважливішою навичкою, що допомагає підготувати молодих людей до труднощів та викликів сучасного світу . Питання креативністі – як одного із компонентів професійної компетентності сучасного вихователя спеціальної школи: підготовлені виступи вихователів Людмили Салантій, Людмили Курушиної, Оксани Пожар. Під час своїх виступів вони провели інтерактивні вправи з присутніми: «Асоціації», «Творчий псевдонім» та «Казковий вернісаж».

У своєму виступі вихователь Тетяна Сотничено окреслила шляхи вибору ефективних форм виховної роботи. Зауважила, що для досягнення більш високих результатів у виховній роботі потрібно впроваджувати інтерактивні виховні технології у виховну діяльності вихователя. Показала на прикладі виконання інтерактивної вправи «Метелик» педагогами закладу.

Як розвивати нові інформаційно-цифрові, медіаосвітні компетентності здобувачів освіти та педагогів, розкривати основні шляхи ефективного споживання, фільтрування та перевірки інформації в медіа та соціальних мережах; надавати здобувачам освіти(вихованцям) теоретичні та практичні знання з впровадження медіаграмотності в освітній процес розповіла під час виступу вихователь Світлана Гольонко.

Питання про звільнення учнів 4-го та 10-го класів, які завершують відповідний рівень повної загальної середньої освіти, від проходження державної підсумкової атестації, висвітлила Заступник директора з навчальної роботи Тетяна Ліпінська.

Наостанок педагогічної ради розглянули та визнали результати підвищення кваліфікації у березні-квітні 2024 року педагогічних працівників: Олени Воробйової, Людмили Курушиної, Тетяни Сотниченко.

На педагогічній раді вирішили всі заплановані питання діяльності нашого закладу.



 
 
версія для друку
© 2013
Головна Події тижня Наш заклад Фотогалерея Для батьків Контакти
вгору
Розробка сайтів ABC.NET.UA