КЗ КОР "Васильківська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів"
(з важкими порушеннями мовлення)
 
 
 
 

Педагоги здобувають нові знання, діляться досвідом…


Педагоги здобувають нові знання, діляться досвідом… 

  29 січня 2019 року в КЗ КОР «Васильківська спеціальна школа-інтернат І-ІІ ступенів» відбулося засідання методичного об'єднання вчителів та вихователів початкових класів, присвячене темі «Сучасний урок: вимоги, проблеми, шляхи удосконалення». 
  Особлива увага була приділена здоров’язберігаючій компетентності сучасного вчителя. Досвідом роботи з цього питання поділилась вчитель 3-А класу Григоренко О.С. Практикуючий психолог, Замуруєва В.О., розкрила питання: «Забезпечення рухової активності школяра та попередження перевтоми». Присутні педагоги поділилися своїми надбаннями з використання хвилинок здоров’я. 
  Вчитель Боярська Л.Л. ознайомила присутніх з новинками методичної літератури та цікавим матеріалом із журналу «Початкова школа». 
  В цей день педагоги відвідали відкритий урок з літературного читання у 2 класіна тему «І знов засипле все зима. Поезія Ліни Костенко «Пряля». Урок провела вчитель вищої категорії Вернигора Г.Я. 

 


  Педагоги спостерігали становлення оптимального читання другокласників за допомогою різних способів читання: «Піраміда слів», «Рибки», «Бджілки», «Буксир», «Читання з товаришем», «Ланцюжок». Емоційно та виразно учні читали вірш «Пряля», попередньо розбивши його на паузи. 



  На уроці були застосовані емоційно привабливі елементи: ігри «Відгадай предмет за ознаками», «Працюємо творчо», «Розшифруй», «Блискавка», вправи «Кубування, «Мікрофон». Девізуроку, «Ранкове коло вітання», фрагменти музики наповнювали атмосферу хорошим настроєм, стимулювали дітей до роботи. 
  «Що приніс вам цей урок?» – запитала вчитель. 
  Діти відповіли: «Радість, хороший настрій, спокій, знання». 
  Завдання учителя початкових класів не тільки навчити свідомо, правильно, виразно читати, розуміти, аналізувати твори, але і формувати у дітей соціальні, морально-етичні цінності через художні образи літературних творів; розвивати мовлення учнів; формувати уміння створювати власні висловлювання за змістом прочитаного. Вирішити ці завдання можна за умови добре спланованих уроків. Саме такий урок літературного читання ми побачили в учителя Вернигори Г. Я.



 
 
версія для друку
© 2013
Головна Події тижня Наш заклад Фотогалерея Для батьків Контакти
вгору
Розробка сайтів ABC.NET.UA