25 січня 2023р. вихователем Л.Салантій з групою учнів 6, 9 та 10 класів проведено виховну годину на тему: ,, Скажемо булінгу Ні! ” Мета заходу формувати у дітей нетерпимість до проявів агресії; розвивати співчутливе ставлення до жертв насилля; виховувати толерантне ставлення до інших; уміння слухати і чути, краще контролювати власні дії сприяти розвитку навичок надання і отримування допомоги, розвивати впевненість в собі. Під час виховної години проведено вправи: ,, Міф чи реальність ” , ,, Рука допомоги ” та мозковий штурм ,, До кого звернутися у разі булінгу ” З учнями було проведено анкетування на виявлення булінгу в шкільному середовищі. Під час спілкування, вихованці нагадали, що таке булінг, які основні ознаки булінгу; розробили шляхи подолання булінгу; навчились визначати джерела допомоги жертвам булінгу.
|
Коли вчитель помічає дрібниці, що можуть сигналізувати про цькування, то обов’язково повинен перервати процес (урок, екскурсію, розмову) і пояснити правила поведінки . Така перерва в роботі в довготривалій перспективі не буде зайвою втратою часу, адже потурання може вилитися у великі проблеми.
Конфлікти трапляються в будь-якому колективі, у цих ситуаціях діти вчаться ухвалювати рішення та домовлятися, вони корисні для їхнього розвитку. Натомість, булінг відрізняється систематичністю та наявністю об’єкта, на який спрямовується тривала агресія. У такому випадку вчитель має розуміти, що діти не можуть впоратися із ситуацією самі та потребують втручання дорослого.