![]() |
||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||
Соборна мати-Україна - одна на всіх, як оберігСоборна мати-Україна - одна на всіх, як оберігДень Соборності – це нагадування про те, що сила нашої держави – в єдності українських земель. На вівтар української державності багато поколінь поклали своє життя. І нинішнє покоління українців – приклад сили духу, сили патріотизму, сили незламності, які успадкували від предків. Відзначення Дня Соборності – наш обов’язок берегти світлу пам'ять про незлічені жертви, покладені українським народом на вівтар незалежності, соборності держави. У КЗ КОР «Васильківська спеціальна школа І-ІІ ступенів» до Дня Соборності України з метою формування національної свідомості школярів, виховання у них почуття патріотизму та з нагоди відзначення Дня Соборності України в школі організовано та проведено ряд заходів. 20 січня для учнів 4-10 класів пройшов тематичний захід «Свято злуки», під час якого діти переглянули документальний фільм «Злука. День Соборності України» та презентацію «Соборна Україна: від ідеї до життя». Педагог організатор розповіла про історичне значення Соборності України. Школярі ознайомилися з Декларацією про об’єднання УНР і ЗУНР (Актом злуки), усвідомили її історичне значення. Присутні відкрили для себе ще одну сторінку історії української державності, а на завершення разом виконали пісню «Перлина - Україна»
21 січня всі учні нашої школи об'єдналися, аби показати свою любов та підтримку до своєї рідної, єдиної країни й утворити «Ланцюг єднання». Гаслом флешмобу стали слова: «Ми, діти України, за руки візьмемось. З’єднавшись назавжди, один одному всміхнемось». Директор школи Л.С.Куравська привітала присутніх з такою знаменною датою, а патріотичний дух та піднесений настрій панували в закладі цілій день. Учні школи впевнені в бажанні будувати Українську державу в рівноправній єдності всіх громадян незалежно від національності, віри і переконань, бо Свобода, Незалежність, Соборність – це ті неперехідні цінності, які завжди були, є і будуть шановані в Україні. |
||||||||||||||||||
|