![]() |
||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||
Правила прийомуосіб з особливими освітніми потребами до спеціальних закладів середньої спеціальної освіти, їх відрахування, переведення до іншого закладу освіти Зарахування до КЗ КОР "Васильківська спецальна школа І-ІІ ступенів" здійснюється відповідно до наказу керівника, що видається на підставі заяви про зарахування одного з батьків дитини або її законних представників (далі - батьки) чи повнолітньої особи, поданої особисто (додаток). копія свідоцтва про народження дитини; довідка за формою первинної облікової документації № 086-1/о «Довідка учня загальноосвітнього навчального закладу про результати обов’язкового медичного профілактичного огляду», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 16 серпня 2010 року № 682, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 10 вересня 2010 року за № 794/18089; карта профілактичних щеплень, заповнена за формою первинної облікової документації № 063/о «Карта профілактичних щеплень», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 10 січня 2006 року № 1, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 08 червня 2006 року за № 686/12560 (надається за умови відсутності медичних протипоказань до проведення профілактичних щеплень); довідка від лікаря-педіатра або сімейного лікаря закладу охорони здоров’я, у якому спостерігається дитина, для дітей дошкільного віку; висновок інклюзивно-ресурсного центру про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини; висновок лікарсько-консультативної комісії про встановлення дитині інвалідності (за наявності); індивідуальна програма реабілітації особи (дитини) з інвалідністю (за наявності); оригінал або копія відповідного документа про освіту (крім учнів першого і другого класів) за відповідний клас, документ, що підтверджує здобуття освіти; висновок сурдолога або отоларинголога (для дітей з порушенням мовлення); рішення органу опіки та піклування (для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування). До КЗ КОР "Васильківська спеціальна школа І-ІІ ступенів" для дітей з тяжкими порушеннями мовлення зараховуються особи зі збереженим слухом та первинно збереженим інтелектом, які мають тяжкі системні мовленнєві порушення (алалія, дизартрія, ринолалія, афазія, заїкуватість, загальне недорозвинення мовлення І та ІІ рівня). За наявності достатнього контингенту учнів з однорідними порушеннями мовлення (алалія, афазія, заїкуватість тощо) створюються окремі класи з обов’язковим обліком мовленнєвого рівня кожного учня. Не зараховуються до спеціального закладу для дітей з тяжкими порушеннями мовлення особи, які мають знижений слух або мовленнєві порушення, що можуть бути виправлені в процесі індивідуальних занять з учителем-логопедом. |
||||||||||||||||||
|