осіб з особливими освітніми потребами
до спеціальних закладів середньої спеціальної освіти,
їх відрахування, переведення до іншого закладу освіти
Зарахування до КЗ КОР "Васильківська спецальна школа І-ІІ ступенів" здійснюється відповідно до наказу керівника, що видається на підставі заяви про зарахування одного з батьків дитини або її законних представників (далі - батьки) чи повнолітньої особи, поданої особисто (додаток).
копія свідоцтва про народження дитини;
довідка за формою первинної облікової документації № 086-1/о «Довідка учня загальноосвітнього навчального закладу про результати обов’язкового медичного профілактичного огляду», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 16 серпня 2010 року № 682, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 10 вересня 2010 року за № 794/18089;
карта профілактичних щеплень, заповнена за формою первинної облікової документації № 063/о «Карта профілактичних щеплень», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 10 січня 2006 року № 1, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 08 червня 2006 року за № 686/12560 (надається за умови відсутності медичних протипоказань до проведення профілактичних щеплень);
довідка від лікаря-педіатра або сімейного лікаря закладу охорони здоров’я, у якому спостерігається дитина, для дітей дошкільного віку;
висновок інклюзивно-ресурсного центру про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини;
висновок лікарсько-консультативної комісії про встановлення дитині інвалідності (за наявності);
індивідуальна програма реабілітації особи (дитини) з інвалідністю (за наявності);
оригінал або копія відповідного документа про освіту (крім учнів першого і другого класів) за відповідний клас, документ, що підтверджує здобуття освіти;
висновок сурдолога або отоларинголога (для дітей з порушенням мовлення);
рішення органу опіки та піклування (для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування).
До КЗ КОР "Васильківська спеціальна школа І-ІІ ступенів" для дітей з тяжкими порушеннями мовлення зараховуються особи зі збереженим слухом та первинно збереженим інтелектом, які мають тяжкі системні мовленнєві порушення (алалія, дизартрія, ринолалія, афазія, заїкуватість, загальне недорозвинення мовлення І та ІІ рівня).
За наявності достатнього контингенту учнів з однорідними порушеннями мовлення (алалія, афазія, заїкуватість тощо) створюються окремі класи з обов’язковим обліком мовленнєвого рівня кожного учня.
Не зараховуються до спеціального закладу для дітей з тяжкими порушеннями мовлення особи, які мають знижений слух або мовленнєві порушення, що можуть бути виправлені в процесі індивідуальних занять з учителем-логопедом.