Діти в школу приходять з різними складними мовленнєвими вадами. Тому перед педагогічним колективом ставиться основна проблема «Розвиток мовлення учнів на основі індивідуалізації і диференціації навчально-виховного процесу». Логопедами школи проводиться глибоке і всебічне обстеження мовлення кожного учня, встановлюється мовленнєва діагностика, формуються групи для логопедичних занять, складається розклад їх проведення. План логопедичної роботи В мовленнєвих картках, логопеди зазначають зміни у покращенні мовлення учнів, доводять їх на засіданнях педрад, інформують батьків. В кінці навчального року проводяться мовленнєві конференції, де діти звітуються про успіхи корекційної роботи за навчальний рік. Подолання мовлення учнів в значній мірі сприяє добре обладнані кабінети необхідними матеріалами для логопедичної роботи. За результатами корекційної роботи школи щороку випускає з виправленою мовою в масові школи біля 20 учнів. Зміст корекційно-розвиткових занять спрямований на вирішення специфічних завдань, зумовленних особливостями психофізичного розвитку учнів і реалізується через навчальні предмети: "Логоритміка", "Розвиток мовлення", "Розвиток звязного мовлення", "Лікувальна фізкультура". Для створення оптимальних умов оволодіння навчальним матеріалом з учнями, П-4 класів проводяться учителями-логопедами школи індивідуальні та групові заняття з розвитку мовлення. Ці заняття регламентуються окремим розкладом. Групи комплектуються з урахуванням однорідності мовленнєвих порушень (2-4 учні). |