http://vinter.kiev.ua/ua/parts/correction/?print=1

Корекційна робота / Підрозділи спеціальної школи


Визначальне місце в освітній системі нашої школи займає корекційно-відновлювальна робота. 

Діти в школу приходять з різними складними мовленнєвими вадами. Тому перед педагогічним колективом ставиться основна проблема «Розвиток мовлення учнів на основі індивідуалізації і диференціації навчально-виховного процесу». 

Логопедами школи проводиться глибоке і всебічне обстеження мовлення кожного учня, встановлюється мовленнєва діагностика, формуються групи для логопедичних занять, складається розклад їх проведення.

План логопедичної роботи

В мовленнєвих картках, логопеди зазначають зміни у покращенні мовлення учнів, доводять їх на засіданнях педрад, інформують батьків. В кінці навчального року проводяться мовленнєві конференції, де діти звітуються про успіхи корекційної роботи за навчальний рік.

Подолання мовлення учнів в значній мірі сприяє добре обладнані кабінети необхідними матеріалами для логопедичної роботи.

За результатами корекційної роботи школи щороку випускає з виправленою мовою в масові школи біля 20 учнів.

Зміст корекційно-розвиткових занять спрямований на вирішення специфічних завдань, зумовленних особливостями психофізичного розвитку учнів і реалізується через навчальні предмети: "Логоритміка",  "Розвиток мовлення", "Розвиток звязного мовлення", "Лікувальна фізкультура".

Для створення оптимальних умов оволодіння навчальним матеріалом з учнями, П-4 класів проводяться учителями-логопедами школи індивідуальні та групові заняття з  розвитку мовлення. Ці заняття регламентуються окремим розкладом. Групи комплектуються з урахуванням однорідності мовленнєвих порушень (2-4 учні).

 

Дивіться також:


© 2024