| Колектив вихователфів школи - це співдружність однодумців співдружність громадська, ідейна, трудова, творча. |
|
У вихованні немає головного й другорядного,
як немає головної пелюстки серед багатьох пелюсток, що творять красу квітки.
У вихованні все головне: і урок, і розвиток різнобічних інтересів дітей поза уроком,
і взаємини вихованців у колективі.
В. Сухомлинський
Метою колективу вихователів школи є виховання різнобічної, гармонійної, розвиненої, національно - свідомої, високоосвіченої, життєво компетентної людини, здатної до саморозвитку та самовдосконалення.
Колектив вихователів школи працює згідно цільових орієнтирів, які передбачають залучення учнів до різних форм творчої та суспільно корисної діяльності, зокрема: пізнавальної, оздоровчої, трудової, художньо-естетичної, спортивної, пропагандистської, ігрової, культурної, екологічної, що організовуються у години дозвілля, тобто у позаурочний час.
Зміст виховання
Система цінностей і якостей особистості розвивається і виявляється через її власне ставлення до суспільства і держави, людей, природи, мистецтва, праці, себе і свого фізичного, психічного та соціального "Я".
Пріоритетом в освітній діяльності закладу освіти щодо запобігання торгівлі людьми є підвищення загального рівня правової свідомості дітей та молоді, формування навичок безпечної поведінки під час подорожі, у новому місці перебування та вдома, виховання поваги до прав та основних свобод людини, толерантне ставлення до потерпілих від торгівлі людьми
Цільові орієнтири виховної діяльності:
сформованість основ духовно-морального та фізичного розвитку особистості;
сформованість основ національних та загальнолюдських цінностей;
сформованість понять та уявлень про важливість праці в житті людини;
сформованість понять та уявлень про довкілля;
сформованість естетичних почуттів, уявлень і знань про прекрасне в житті і мистецтві;
сформованість основних понять про народ, націю, суспільство, державу.
Для досягнення означеної мети передбачено реалізацію таких завдань:
організація виховного процесу в класному колективі та в роботі з батьками на засадах проектної педагогіки;
створення програми виховання для окремої групи з урахуванням індивідуально-педагогічних можливостей вихователів, батьків, а також - результатів вивчення рівнів фізичного, соціального, психічного та духовного розвитку учнів;
змістове наповнення програми виховання з урахуванням вікових особливостей учнів;
задоволення базових потреб особистості вихованця (фізіологічних потреб, потреби в безпеці, любові та прихильності, визнанні та оцінці, в самоактуалізації) в умовах окремого загальноосвітнього навчального закладу;
реалізація у процесі роботи особистісно орієнтованого, діяльнісного, системного, творчого та компетентнісного підходів до організації виховного процесу в шкільному та класному колективах;
оптимальне поєднання форм організації виховної роботи: індивідуальної, групової, масової;
створення належних умов для особистісного зростання кожного вихованця (створення ситуацій успіху та підтримки), його психолого-педагогічний супровід;
співпраця з органами учнівського самоврядування, дитячими громадськими організаціями;
інтеграція зусиль батьківської громади, позашкільних закладів, представників державної влади, громадських та благодійних організацій, правоохоронних органів та установ системи охорони здоров'я.
Дивіться також: