|
Виховна робота
У вихованні немає головного й другорядного, як немає головної пелюстки серед багатьох пелюсток, що творять красу квітки. У вихованні все головне: і урок, і розвиток різнобічних інтересів дітей поза уроком, і взаємини вихованців у колективі. В. Сухомлинський Метою колективу вихователів школи є виховання різнобічної, гармонійної, розвиненої, національно - свідомої, високоосвіченої, життєво компетентної людини, здатної до саморозвитку та самовдосконалення. Колектив вихователів школи працює згідно цільових орієнтирів, які передбачають залучення учнів до різних форм творчої та суспільно корисної діяльності, зокрема: пізнавальної, оздоровчої, трудової, художньо-естетичної, спортивної, пропагандистської, ігрової, культурної, екологічної, що організовуються у години дозвілля, тобто у позаурочний час. Зміст виховання Система цінностей і якостей особистості розвивається і виявляється через її власне ставлення до суспільства і держави, людей, природи, мистецтва, праці, себе і свого фізичного, психічного та соціального "Я". Цільові орієнтири виховної діяльності: сформованість основ духовно-морального та фізичного розвитку особистості; сформованість основ національних та загальнолюдських цінностей; сформованість понять та уявлень про важливість праці в житті людини; сформованість понять та уявлень про довкілля; сформованість естетичних почуттів, уявлень і знань про прекрасне в житті і мистецтві; сформованість основних понять про народ, націю, суспільство, державу.
Для досягнення означеної мети передбачено реалізацію таких завдань: організація виховного процесу в класному колективі та в роботі з батьками на засадах проектної педагогіки; створення програми виховання для окремої групи з урахуванням індивідуально-педагогічних можливостей вихователів, батьків, а також - результатів вивчення рівнів фізичного, соціального, психічного та духовного розвитку учнів; змістове наповнення програми виховання з урахуванням вікових особливостей учнів; задоволення базових потреб особистості вихованця (фізіологічних потреб, потреби в безпеці, любові та прихильності, визнанні та оцінці, в самоактуалізації) в умовах окремого загальноосвітнього навчального закладу; реалізація у процесі роботи особистісно орієнтованого, діяльнісного, системного, творчого та компетентнісного підходів до організації виховного процесу в шкільному та класному колективах; оптимальне поєднання форм організації виховної роботи: індивідуальної, групової, масової; створення належних умов для особистісного зростання кожного вихованця (створення ситуацій успіху та підтримки), його психолого-педагогічний супровід; співпраця з органами учнівського самоврядування, дитячими громадськими організаціями; інтеграція зусиль батьківської громади, позашкільних закладів, представників державної влади, громадських та благодійних організацій, правоохоронних органів та установ системи охорони здоров'я.
Дивіться також:
|
|