Неможливо уявити діяльність педагогічного колективу, без учнівського самоврядування, яке розвиває самостійну творчу діяльність, усього колективу і кожного учня окремо, учить виявляти ініціативу, приймати рішення, будувати діяльність учнів, враховуючи інтереси і побажання кожного члена колективу. Це особливо важливо у сучасній школі і суспільстві в цілому, якому потрібні самостійні і творчі особистості.
Учнівське самоврядування – самодіяльний початок у діяльності учнівського колективу, який допомагає розвивати організаторські якості особистості, прищеплює учням навички й навчає дітей прийомів організаторської діяльності, серед яких уміння планувати, правильно розподіляти доручення, налагоджувати облік і контроль.
Мета - виховання соціально зрілої,творчої, ініціативної особистості, здатної відповідати за свої рішення та вчинки. Принцип – «самі вирішили, самі зробили, самі відповідаємо». Що нас об’єднує - прагнення зробити життя змістовним, радісним, цікавим, бажання діяти разом. Що для нас найдорожче – свобода думки, особистість. Про кого турбуємося - про менших і слабших за нас, одне про одного та про тих, хто в біді | Структура учнівського самоврядування | Що нам допомагає жити - гра, фантазія,
вигадка, те, що ми вирішуємо і робимо самі. Ми співпрацюємо - з усіма, кому зрозумілі і не байдужі наші інтереси, справи, хто готовий нам допомогти. Ми самі вирішуємо - які справи, свята нам проводити. Якщо ти з нами - знайдеш друзів серед ровесників і дорослих, зможеш проявити себе, не залишишся сам у роботі та біді |
Завдання учнівського самоврядування школи – залучення широкого загалу учнів до управління шкільним життям, отримання практичного досвіду, з яким вони зможуть краще адаптуватися в дорослому житті. Від розвитку свідомості дитини залежить її подальше життя як повноправного члена суспільства та свідомого громадянина, що чітко знає свої права і обов’язки і може вільно орієнтуватись у політичній, економічній чи соціальній ситуації. Діяльність учнівського самоврядування важлива не тільки для шкільного сьогодення, але й для майбутнього усіх її громадян. | ||