Основні напрями роботи методичного об’єднання 1. Організаційна, навчально-виховна та корекційна робота в базовій школі спрямовується на формування в школярів уміння вчитися, на розвиток особистості, пізнавальних та мовленнєвих можливостей дітей із тяжкими порушеннями мовлення. 2. Зосередити увагу на підвищенні рівня навчальних досягнень учнів, зокрема грамотного, виразного, чіткого мовлення, мовчазного читання, вміння розв'язувати задачі. 3. Впроваджувати інноваційні, в тому числі інформаційно-комп’ютерні, технології в практичну роботу. 4. Зосередити увагу на практичній спрямованості уроків, впровадження прийомів диференційованого навчання, сучасних форм групової роботи. 5. Зосередити увагу на каліграфії та культурі ведення учнівських зошитів. 6. Набувати знання про природу, екологічну культуру, свій рідний край, бережливе ставлення до всього живого, що оточує нас. 7. Розвивати потреби в здоровому способі життя, фізичному та психологічному загартуванні, вироблення відповідального ставлення до свого здоров'я. 8. У логопедичній роботі враховувати сучасні наукові уявлення про мовленнєву діяльність дитини, освоювати нові підходи щодо підвищення мовленнєвої активності та грамотності учнів, які мають тяжкі порушення мовлення. 9. Всебічно розвивати особистість дитини на основі виявлення її задатків та здібностей, вивчення її інтересів і потреб; створювати необхідні умови для цього. 10. Виховувати школяра як громадянина України, вільної, демократичної, життєво- і соціально- компетентної особистості, здатної здійснювати самостійний вибір і приймати відповідальні рішення у різноманітних життєвих ситуаціях. |