https://vinter.kiev.ua/ua/events/event1740/?print=1

Засідання педагогічної ради / Події тижня



Найдосвідченіший педагог ніколи не повинен 
 спинятися на досягнутому, бо якщо немає 
руху вперед, то неминуче починається відставання 
 В.Сухомлинський  

      Підготовка педагогічних працівників, їх професійне самовдосконалення — важлива умова модернізації освіти. Учитель – це людина, на якій тримається реформа. Без учителя будь-які зміни будуть неможливими, тому однією з головних умов успішної реформи єсприяння його професійному та особистому зростанню.Успішне розв’язання цих завдань вимагає від педагога вибору стратегії неперервної освіти впродовж усього життя на основі саморозвитку, самовдосконалення, самоосвіти. 
      Саме це питання очолило список повістки дня засідання педагогічної ради, яке відбулось 28 лютого 2018 року в КЗ КОР «Васильківська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів». З доповіддю на тему «Самоосвіта як основний фактор удосконалення педагогічної майстерності, розвитку професійної компетентності та підвищення якості освітнього процесу»виступила директор спецшколи-інтернату Куравська Л.С. Вона визначила, що показником ефективності самоосвіти є якість організованого педагогами освітнього процесу, їх особисте самовдосконалення. Важливим напрямом діяльності дирекції школи є висвітлення успіхів учителів як засіб стимулювання самоосвіти. «Крім планової самоосвітньої діяльності, ми спонукаємо вчителів до самоосвіти впродовж навчального року, під час підготовки до науково-методичних заходів, конкурсів, виставок, за результатами відвіданих у вчителя уроків», – наголосила Людмила Сергіївна.

 

      Заступник директора з навчальної роботи Ліпінська Т.В. та керівник МО вчителів і вихователів початкових класів Костенко С.М. детально охарактеризували напрями та шляхи роботи педагогів над своєю самоосвітою. Усі теми самоосвітньої діяльності педагогів спрямовані на розв’язання єдиної науково-методичної проблемної теми школи. Метою науково-методичної роботи закладу є підтримка ділового тонусу вчителя, допомога в подоланні труднощів, відкриття шляху до пошуку, ініціативи й творчості.  
      Друга частина педагогічної ради була присвячена творчим звітам педагогів, що атестуються. У між атестаційний період вчителі та вихователів досягли високого рівня професійної підготовки, працювали у творчому пошуку, перебували у неперервній самоосвітній діяльності, демонстрували володіння інноваційними освітніми методиками й технологіями, активно обмінювались досвідом роботи на відкритих уроках, виховних заходах, майстер-класах. Свій досвід роботи представили вчителі: математики Гордовська С.І., трудового навчання Пасіка В.П., початкових класів Мельник І.В., Григоренко О.С.,Боярська Л.Л., вихователі Лихова Т.А., Калашник З.О., Курушина Л.П., Козел В.А., Глухих О.В.  






      Особистісно орієнтована самоосвіта педагога забезпечує підвищення педагогічної майстерності, а в результаті — безперервний саморозвиток особистості самого педагога і його вплив на розвиток особистості учня. 
      На засіданні педагогічної ради також було розглянуто питання: ­
- дотримання техніки безпеки на уроках хімії, фізики та трудового навчання; ­
- дотримання єдиного мовного режиму в закладі.


© 2025