13 жовтня 2016 року к КЗ КОР «Васильківська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів» відбулось чергове засідання педагогічної ради. Засідання пройшло у формі семінару-практикуму, головним завданням якого було визначення шляхів впровадження компетентнісного підходу в навчально-виховний процес закладу.
Компетентнісний підхід, як головний орієнтир сучасної національної системи освіти, вимагає сьогодні нових підходів до організації навчально-виховного процесу та нового рівня педагогічного мислення. Детально ознайомившись з нормативними документами, вивчивши питання реалізації компетентнісного підходу в освіті на засіданні шкільних методоб’єднань, педагоги спецшколи-інтернату підготували свої варіанти конструювання компетентнісного уроку.
З доповіддю про реалізацію компетентнісного підходу в сучасній освіті виступила директор спецшколи-інтернату Л.С.Куравська. Вона відзначила, що саме від сформованих в учнів ключових та предметних компетентностей залежить наскільки вони будуть успішними та адаптованими в майбутньому житті. Теоретичні та практичні основи конструювання компетентнісного уроку, механізми формування ключових та предметних комтентностей у своєму виступі визначила заступник директора з навчальної роботи Т.В.Ліпінська.
|
|
Досвідом конструювання компетентнісного уроку поділились вчитель початкових класів, логопед С.М.Костенко, вчитель української мови і літератури О.С.Воробйова, вчитель математики С.М.Гордовська та вчитель хімії Г.М.Бугай.
|
| |
|
|
В ході семінару-практикуму були розроблені практичні рекомендації для вчителя щодо механізму та методів ключових та предметних компетентностей учнів на уроці.
