Навчання читання завжди було однією з основних проблем початкового навчання. Василь Олександрович Сухомлинський зазначав, якщо у початковій школі не сформувались міцні уміння та навички швидкого та свідомого читання, то надалі буде важко їх робити. Для учнів початкової школи урок читання є одним з найважливіших предметів. Враховуючи те, що в школі навчаються учні з важкими порушеннями мовлення, цьому предмету приділяється особлива увага. На уроках читання відбувається автоматизація поставлених звуків, розвиваються мовленнєві навички. | ![]() | ![]() |
![]() | Вчителі-логопеди молодшої школи відвідали відкритий урок з читання «Казка вчить, як на світі жити» вчителя-логопеда 2–А класу Єрофеєвої О.Є., яка атестується в цьому навчальному році. Адже саме атестація сприяє підвищенню педагогічної майстерності вчителя. Під час уроку діти мандрували чарівним світом казки. Були використані різні види роботи, зокрема: читання складних складів за таблицею, робота над скоромовкою (удосконалення сили голосу за допомогою мовленнєвої гри «Сніг, сніжок, сонце…») та акровіршем; робота над прислів’ям, з використанням гри «Розшифруй прислів’я». Читаючи англійську народну казку «Сорочаче гніздо», були використані різні види читання, зокрема ланцюжкове, вибіркове, парами, в особах. | ![]() |
Учням було цікаво почути голоси птахів, що зустрічались у казці. Діти отримали багато нових знань, які, в подальшому, будуть використовуватися у навчанні, а вчителі – досвід, що можуть використати в своїй роботі.
| ||