https://vinter.kiev.ua/ua/events/movlennva_konferentsya_/?print=1

Мовленнєва конференція / Події тижня


 «Найбільша розкіш у світі – розкіш людського спілкування» 
А. Екзюпері

 Своєчасне оволодіння мовою – основа розумового розвитку дитини, запорука повноцінного її спілкування з навколишніми людьми. Різні відхилення мовленнєвого розвитку негативно позначаються на сприйманні мови, висловлюванні власних думок, оволодінні знаннями та формуванні особистості дитини.  

Формування правильного повноцінного мовлення, усунення недоліків його розвитку, пов’язаних з патологіями та відхиленнями, – основні завдання, які вирішують вчителі-логопеди КЗ КОР «Васильківська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів». Педагоги закладу постійно працюють над свої професійним та фаховим зростанням.  

 26 листопада 2015 року у КЗ КОР «Васильківська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів» була проведена мовленнєва конференція на тему: «Моторна алалія: диференційна діагностика; організація корекційної роботи з її подолання». Метою конференції були: вивчення причин, симптоматики та механізмів моторної алалії, визначення етапів діагностичного обстеження та диференційних ознак різних форм моторної алалії, встановлення особливостей та визначення основних етапів корекційної роботи з подолання моторної алалії у дітей. 

Конференцію відкрила директор спецшколи-інтернату Л.С. Куравська. Вона ознайомила присутніх з актуальністю даного питання, озвучила завдання, поставлені перед учасниками конференції.

 Конференція проходила чотирма блоками. У першому блоці вчителі-логопеди Т.І. Хоміцька, О.С. Григоренко та Р.А. Пасіка ознайомили присутніх з теоретичним аспектом цієї складної мовленнєвої патології, визначили складний симптомокомплекс мовленнєвих і немовленнєвих розладів у дітей з моторною алалією. У другому блоці була представлена доповідь вчителя-логопеда С.М. Костенко, яка розповіла про особливості корекційної роботи з подолання моторної алалії, поділилась власним досвідом різних прийомів та методів формування мовлення у дітей-алаліків. 

Третій блок був присвячений діагностуванню різних форм алалії. З диференційними ознаками алалії та основними етапи її діагностики педагогів ознайомила вчитель-логопед вищої категорії Г.Я. Вернигора.

 В четвертому практичному блоці свій досвід роботи з дітьми-алаліками презентувала вчитель-логопед Т.І. Хоміцька. Також учасники конференції переглянули відеоурок заняття з дитиною, що має таке порушення мовлення.

На закінчення конференції з підсумками роботи виступила заступник директора з навчальної роботи Т.І. Ліпінська.


© 2025