«Найбільша розкіш у світі – розкіш людського спілкування»  А. Екзюпері Своєчасне оволодіння мовою – основа розумового розвитку дитини, запорука повноцінного її спілкування з навколишніми людьми. Різні відхилення мовленнєвого розвитку негативно позначаються на сприйманні мови, висловлюванні власних думок, оволодінні знаннями та формуванні особистості дитини. Формування правильного повноцінного мовлення, усунення недоліків його розвитку, пов’язаних з патологіями та відхиленнями, – основні завдання, які вирішують вчителі-логопеди КЗ КОР «Васильківська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів». Педагоги закладу постійно працюють над свої професійним та фаховим зростанням.  | ![]()  |  26 листопада 2015 року у КЗ КОР
«Васильківська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів» була
проведена мовленнєва конференція на тему: «Моторна алалія: диференційна
діагностика; організація корекційної роботи з її подолання». Метою конференції
були: вивчення причин, симптоматики та механізмів моторної алалії, визначення
етапів діагностичного обстеження та диференційних ознак різних форм моторної
алалії, встановлення особливостей та визначення основних етапів корекційної
роботи з подолання моторної алалії у дітей.  Конференцію відкрила директор спецшколи-інтернату Л.С. Куравська. Вона ознайомила присутніх з актуальністю даного питання, озвучила завдання, поставлені перед учасниками конференції.  | 
![]()  |  Конференція проходила чотирма блоками. У першому блоці вчителі-логопеди
Т.І. Хоміцька, О.С. Григоренко та Р.А. Пасіка ознайомили присутніх з
теоретичним аспектом цієї складної мовленнєвої патології, визначили складний
симптомокомплекс мовленнєвих і немовленнєвих розладів у дітей з моторною
алалією. У другому блоці була представлена доповідь вчителя-логопеда С.М.
Костенко, яка розповіла про особливості корекційної роботи з подолання моторної
алалії, поділилась власним досвідом різних прийомів та методів формування
мовлення у дітей-алаліків.  Третій блок був присвячений діагностуванню різних форм алалії. З диференційними ознаками алалії та основними етапи її діагностики педагогів ознайомила вчитель-логопед вищої категорії Г.Я. Вернигора.  | ![]()  | 
|  В четвертому практичному блоці свій досвід роботи з дітьми-алаліками
презентувала вчитель-логопед Т.І. Хоміцька. Також учасники конференції
переглянули відеоурок заняття з дитиною, що має таке порушення мовлення. На закінчення конференції з підсумками роботи виступила заступник директора з навчальної роботи Т.І. Ліпінська.  | ||