![]() | ![]() | ![]() |
| Успіх у формуванні правильної звуковимови у дітей залежить від педагогічного впливу логопеда, вчителів, вихователів, батьків. Недостатньо поставити той чи інший звук. Його потрібно постійно закріплювати і вводити в мову. Практично і теоретично з’ясувати питання «Подолання вад звуковимови у молодших школярів» змогли вчителі-логопеди, вихователі, адміністрація школи під час проведення 22 жовтня шкільного логопедичного семінару-практикуму. | Керівник семінару вчитель-логопед Пасіка Р.А. ознайомила присутніх
з планом роботи на 2013-2014 н.р.. Педагоги прослухали виступ вчителя –
логопеда Вернигори Г.Я., в якому вона розповіла про причини виникнення дислалії,
її форми; систему вправ та дидактичних ігор, які використовуються для подолання
вад звуковимови та профілактику дислалії. Пасіка Р.А. ознайомила колег з літературою та електронним ресурсом матеріалів з даної проблеми. | Учасниками семінару було переглянуто, найцікавішу складову семінару, фронтальне корекційне заняття з розвитку мовлення, яке провела Вернигора Г.Я. з групою учнів 2 класу. Тема заняття «Диференціація звуків [с], [ш]». Логопед працювала над вдосконаленням правильної чіткої вимови звуків [с], [ш], розвитком моторики артикуляційного апарату; формуванням уміння розрізняти звуки [с], [ш] в словах, розвитком фонематичного слуху, уваги, збагаченням словникового запасу; виховання бажання говорити правильно. |
![]() | ![]() | ![]() |
| Заняття пройшло в цікавій, невимушеній, ігровій формі, поєднуючи гру з іншими корекційними методами, спрямованими на виправлення вад мовлення. В гості до дітей прийшов казковий лис, який пропонував різноманітні завдання. Учні виконували артикуляційні вправи, відгадували загадки, працювали з сигнальними картками, звуковими схемами, вимовляли чистомовки, виконували роботу з деформованими реченнями. Завершальним акордом стало обговорення і висловлення власних вражень, думок, побажань усіх учасників семінару. | ||