У Державному освітньому стандарті з мови зазначено, що основна мета вивчення рідної мови полягає в мовленнєвому розвитку школярів, формування вмінь висловлюватись в усіх доступних для них формах, типах і стилях мовлення.Питання «Про стан та шляхи удосконалення викладання української мови та літератури в школі" розглядалося на засіданні педагогічної ради | ||
Заступник директора з навчальної роботи Калатало М.Т. проаналізував навчальні досягнення учнів з української мови та літератури (диктанти, письмові зрізи, техніку читання тощо), вказав на питання, що вимагають посиленої уваги. Вчитель української мови та літератури Воробйова О.С. акцентувала увагу присутніх на технології співпраці вчителя і учня на уроці, інтерактивним технологіям навчання на уроках української мови та літератури. Освіта покликана розвинути творчу, яскраву, гармонічну особистість. Про розвиток творчих здібностей учнів на уроках мови довідались присутні з виступу вчителя української мови та літератури Терещенко Н.З. | ![]() | Досвідом розвитку пізнавальної активності учнів на уроках рідної мови поділилась Боярська Л.Л. Одним з основних завдань учителя початкових класів є формування мовленнєвої компетентності учнів. Про види мовленнєвої діяльності – аудіювання, говоріння, читання, письмо, вимоги до навчальних досягнень учнів, напрями роботи з розвитку мовлення молодших школярів, розповіла Вернигора Г.Я., вчитель початкових класів. Сучасний навчально-виховний процес зумовлює вибір учителем нових технологій навчання, в основі яких – підготовка дитини до життя, активація можливостей учнів. Саме тому предметом обговорення стали нестандартні форми роботи на уроках (виступ Дерев’янко Н.О., вчителя 4-Б класу). |
![]() | Одним із найважливіших факторів, що впливають на успішність учнів є уміння свідомо, правильно та глибоко читати. Питання формування навичок читання на уроках розкрила у своєму виступі Єрофеєва О.Є., вчитель 2-А класу. Всі виступи супроводжувались презентаціями. Педагогічний колектив працює над вихованням в учнів усвідомлення виняткової ролі державної мови в суспільному й особистому розвиткові кожного громадянина і необхідністю належною мірою її опанування. | ![]() |