Тиждень знань безпеки життєдіяльності та здорового способу життя | Людина
– найвищий продукт земної природи. Але
для того, щоб насолоджуватися скарбами природи, людина
має бути здоровою, сильною та розумною. І.Павлов | |
| ||
Школа – це місце, де дитина проводить значну частину часу. Тому саме школа має великі можливості у здійсненні ряду заходів із питань збереження здоров'я. Це єдиний організм із тісними взаємозв'язками всіх його структурних компонентів. Усвідомлюючи це, у школі активно пропагується здоровий спосіб життя, проводяться виховні заходи зі сприяння зміцненню здоров'я, профілактики шкідливих звичок, у яких задіяні всі учасники навчально-виховного процесу. З 25 листопада по 30 листопада 2013 року в закладі був проведений Тиждень здорового способу життя і безпеки життєдіяльності та профілактики шкідливих звичок. Різноманітною (за змістом і формою), профілактичною роботою з питань здорового способу життя було охоплено більшість учнів, а саме: 3-10 класи. Відповідно до тематики Тижня в школі проведені заходи: | ||
| ![]() |
|
Вихователь З.О.Калашник з учнями 5-го класу працювали над випуском стінгазети «Не спалюй своє майбутнє» та обговорили тему «Курити – здоров’я згубити». Учні, дійшли до висновку, що краще вести здоровий спосіб життя. Тому під час роботи над малюнками, всі учні вибрали білий та зелений колір - кольори життя. Всі зрозуміли, що краще бути здоровим та щасливим, аніж хворим та нещасним. | У 10 класі Н.Г.Куц провела анкетування. На питання анкети: «Що краще для вас – бути здоровим і щасливим, чи хворим і нещасним?». Учні відповіли: «Щоб зберегти здоровя, бути успішним у житті, потрібно не піддатися тютюновій спокусі». Зрозуміли, що потяг до сигарет нічого спільного з дорослістю й мужністю не має, навпаки, лише затримує фізичний, інтелектуальний, духовний розвиток. | Л.В. Салантій з метою збереження здоров’я та антитютюнової пропаганди серед дітей 9 класу провела тренінг «Куріння і здоров’я». Під час тренінгу учні виконували такі вправи як: «Мої очікування», «Мозковий штурм», а також працювали над завданням в групах. На завершення вихователь звернула увагу на 10 причин не починати палити, провела тести: «Чи знаєш ти про вплив тютюнового диму?». |
| ||
Вихователь Л.М. Рассохіна запросила до учнів 4 класу на заняття лікаря. Коли тему куріння піднімають педагоги - це один погляд на проблему, а слово лікаря - професіонала зовсім інші. Ці слова більш вагоміші, авторитетніші. |
|
Із учнями 2 класу, вихователь О.І.Бондар провела бесіду "Турбота про здоров'я - найкращі ліки" на якій ознайомила дітей з негативним впливом куріння на здоров’я людини |
| ||
|
| ![]() |
"Правда про куріння" на таку тему було проведено годину спілкування у 8 класі. Учні випустили стінгазету і підготували малюнки про шкідливість куріння. | ||