Метою початкової освіти є всебічний розвиток дитини, її талантів, здібностей, компетентностей та наскрізних умінь відповідно до вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб, формування цінностей; розвиток самостійності, творчості, допитливості, що забезпечують її готовність до життя в демократичному й інформаційному суспільстві, продовження навчання в основній школі.
Урок української мови, проведений в 3-А класі вчителем-логопедом Вернигорою Г. Я. за темою «Навчаюся правильно записувати слова з префіксами роз-, без», структурно побудований на реалізації освітньої мети: виховання в учнів позитивного емоційно-ціннісного ставлення до української мови, формування пізнавального інтересу до рідного слова, прагнення вдосконалювати своє мовлення. Учні із задоволенням читали чистомовки та скоромовки.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Розвиток зв’язного мовлення, уяви, пізнавальних здібностей, логічного, критичного та образного мислення школярів реалізувалися через виконання завдань: «Зроби висновки і звір із правилом», «Розкажи, якою ти уявляєш зиму», та вправою «Мікрофон».
Для залучення школярів до практичного застосування умінь з різних видів мовленнєвої діяльності в навчальних і життєвих ситуаціях використано технологію «Сторітелінг» - а саме уявити себе журналістом і описати ознаки зими.
Дослідження мовних одиниць і явищ з метою опанування початкових лінгвістичних знань і норм української мови реалізовано способами виконання вправи «Розгадайте ребус і запиши каліграфічно відгадку», гри «Розгадайте кросворд», добираючи до поданих слів антоніми.
Урок проведено у формі спостереження, дослідження. Вправа «Рефлексія» – це підбиття проведеної роботи. Учні зосереджено та відповідально оцінили свою роботу, вибравши різні кольори веселки.