https://vinter.kiev.ua/ua/events/vdkritiy_urok_z_bolog/?print=1

Відкритий урок з біології / Події тижня


Учитель готується до гарного уроку все життя.
Така духовна і філософська основа нашого фаху
і технологія нашої праці.
В.Сухомлинський.

      Щоб розвивати у дітей творчі здібності сам учитель повинен працювати творчо. Творчий підхід до уроку робить його пізнавальним, цікавим, захоплюючим. Як відзначав А.П.Макаренко: «Дзвоники в душах дітей видають диво-мелодії – відповідна реакція дітей на творчий підхід учителя».
      Саме такий урок відбувся 28 листопада 2016 року у КЗ КОР «Васильківська спеціальна ЗОШІ І-ІІ ступенів». Відкритий урок з біології у 8 класі на тему: «Клас Комахи. Загальна характеристика та будова. Лабораторна робота №6 Вивчення ознак пристосованості у зовнішній будові комах до середовища існування» провела вчитель вищої категорії Г.М. Бугай.

 

 

       На уроці учні показали знання особливостей, спільних та відмінних рис членистоногих, ракоподібних та павукоподібних. Під керівництвом учителя діти розвивали навички виконання лабораторних досліджень, розв’язували пізнавальні завдання, розглянули особливості внутрішньої будови комах, з’ясували, що спільного та відмінного між класами членистоногих.
      Ступінь активності учнів під час уроку є реакцією на методи і прийоми роботи вчителя, показником його педагогічної майстерності. На уроці, з метою формування ключових компетентностей, Галина Михайлівна використала активні прийоми навчання, зокрема метод «Мозкового штурму», «Здивування», прийом «Так-ні».Захоплююча розповідь учителя про цікаві факти пристосування комах до навколишнього середовища, змістовна презентація, демонстрація натуральних об’єктів розвивали інтерес учнів до предмета, формували їх вміння розрізняти різні види комах, знаходити та пояснювати відмінності в їхній зовнішній будові.З допомогою вчителя школярі формулювали висновки про ознаки пристосованості у зовнішній будові комах до середовища існування, діти удосконалили вміння шукати і аналізувати інформацію, захищати свою точку зору, добирали найбільш переконливі аргументи, висловлюючи думки чому комахи відносяться до типу Членистоногих.
      Сьогодні освіта розпочала новий етап свого розвитку. Яким буде її майбутнє? Як допомогти розкритися багатству індивідуального світу дитини? Як організувати навчальний процес так, щоб в очах дитини не згас вогник допитливості, творчості? Над розв’язаннямсаме цих завдань працюють педагоги Васильківської школи-інтернату.


© 2025