Здоров’я людини – актуальна проблема для всіх часів і народів, а в наш час вона є першорядною. Заступник директора з навчальної роботи Калатало М.Т. у своїй доповіді навів результати поглибленого медичного обстеження учнів школи, розповів про систему заходів, які позитивно впливають на збереження та зміцнення здоров’я вихованців. Це: | ![]() | |
| При обговоренні доповіді вчитель фізичної культури Березанська Г.Д. розповіла про роль уроків фізкультури, лікувальної фізкультури та позакласних заходів в розвитку та зміцненні здоров’я дітей; класифікацію уроків фізичної культури, освітні, оздоровчі та виховні завдання уроків фізичної культури, груп ЛФК; форми фізичного виховання в закладі. Цікавим для слухачів був матеріал, підготовлений вчителем Бугай Г.М. про місце уроків «Охорони здоров’я» в системі здоров’я зберігаючих заходів. | ![]() |
Вчитель початкових класів Єрофеєва О.Є. зробила повідомлення про фізкультхвилинки в системі оздоровчих заходів. Важливим питанням при проведенні уроків фізичної культури є диференціювання навантаження. Досвідом роботи цієї проблеми поділилась вчитель початкових класів Вернигора Г.Я.Структура уроку фізичної культури – тема виступу вчителя початкових класів Боярської Л.Л. | | Однією із складових для гармонійного розвитку підростаючого організму є харчування. Про забезпечення учнів повноцінним раціональним харчуванням розповіла дієтсестра навчального закладу Корчинська Л.Б. Надзвичайно важливим є і психологічний аспект уроків фізичної культури. Шкільний практичний психолог Замуруєва В.О. дала рекомендації щодо зміцнення нервово-психічного та психологічного здоров’я дітей. |
![]() | Питання
здорового способу життя турбують і вихователів школи. Салантій Л.В. та
Педько Л.Г. поділились досвідом роботи із збереження та зміцнення здоров’я
школярів. Усі виступи
супроводжувались презентаціями. Учасники педради були одностайними в тому, що вчителі і вихователі повинні виробити в кожного учня ставлення до здоров’я як до головної людської цінності і бути прикладом дітям в цьому. | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |