Учитель готується до хорошого уроку все життя. Така духовна і філософська основа професії й технології нашого труда; щоб дати учням іскру знань, учителю потрібно увібрати ціле море світла. В.Сухомлинський Учитель - основна дійова особа у реформуванні сучасної освіти. Змінюються орієнтири освіти - змінюється й сам вчитель, змінюється мета й завдання його освітянської діяльності. Сучасний педагог має бути готовим до змін, а тому доволі актуальною є проблема неперервної освіти, спрямованої на професійне становлення, вдосконалення педагогічної майстерності й підвищення кваліфікації. Продовжується навчально-методична робота в нашій школі. Відбулося перше в цьому навчальному році засідання методичного об’єднання вчителів та вихователів основної ланки. | ||
| На ньому керівник методоб’єднання Ліпінська Т.В. зробила аналіз роботи методичного об’єднання за минулий рік і визначила основні напрямки роботи МО та заходи на 2013-2014 н.р. У зв’язку з початком переходу загальноосвітніх навчальних закладів на нові навчальні програми (згідно з новим Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти) педагоги школи опрацювали та обговорили основні нормативно-правові документи з цього питання, а саме:
|
| Наказом МОН України від 21.08. 2013 №1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти», Лист МОН України від 23.08.2013 №1/9-573 Про переліки навчальної літератури рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання загальноосвітніх навчальних закладів у 2013/2014 навчальному році, Лист МОН України від 24.05. 2013 № 1/9-368 «Про організацію навчально-виховного процесу у 5-х класах загальноосвітніх навчальних закладів і вивчення базових дисциплін в основній школі у 2013/2014 навчальному році». |
![]() | ![]() | ![]() |
Активно пройшло обговорення питання адаптації та організації навчально-виховного процесу учнів 5 класу. Класний керівник цього класу Воробйова О.С. ознайомила присутніх з рекомендаціями МОН України та дала педагогічну характеристику кожного з п’ятикласників. | Вихователь 5 класу Калашник З.О. звернула увагу педагогів на пізнавально-навчальні можливості вихованців під час самопідготовки та особливості поведінки в поурочний час. | З психологічною характеристикою учнів 5 класу ознайомила присутніх шкільний психолог Замуруєва В.О. |
| В ході засідання шкільного методичного об'єднання були розроблені рекомендації по створенню комфортних умов для навчальної та мовленевої діяльності, повноцінного відпочинку та інтелектуально - особистісного розвитку п’ятикласників. |
|