Відбувся круглий стіл на тему «Організація та зміст корекційної роботи в 5-10 класах школи для дітей із тяжкими порушеннями мовлення».
     Вчителями-логопедами КЗ КОР «Васильківська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів» проводиться спільна робота зі співробітниками лабораторії логопедії Інституту спеціальної педагогіки НАПНУ по розробці програм з корекції мовлення дітей з тяжкими порушеннями мовлення. З цією метою 17 березня 2016 року на базі закладу відбувся круглий стіл, в якому взяли участь наукові співробітники Інституту та вчителі-логопеди спецшколи-інтернату.
     У відповідності з основною метою заходу перед учасниками круглого столу стояли слідуючі завдання:
      - дослідити методологічні і практичні засади організації корекційної роботи із дітьми з ТПМ;     
      - визначити вимоги до організації корекційних занять з виправлення мовленнєвих порушень у дітей з ТПМ;
      - окреслити основні напрямки та визначити зміст розділів програми з корекції мовлення для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення для 5-10 класів.
     В ході круглого столу вчитель-логопед Васильківської спецшколи-інтернату Пасіка Р.А. поділилась своїми напрацюваннями з корекційно-розвивальної роботи по виправленню тяжких порушень мовлення у дітей середньої та старшої вікової груп. 
     Педагоги та науковці  відзначили важливу роль майбутньої корекційної програми для успішної корекційно-розвивальної роботи з дітьми із особливими освітніми потребами, а також висловили сподівання на подальшу спільну плідну роботу над її розробкою та реалізацією.