|
||||||||||||||||||
Навчально-методичний онлайн семінар «Психолінгвістичний дефіцит: сучасні логопедичні технології виявлення і подолання»Навчально-методичний онлайн семінар «Психолінгвістичний дефіцит: сучасні логопедичні технології виявлення і подолання» 22 грудня 2020 року логопеди КЗ КОР «Васильківська спеціальна школа І-ІІ ступенів» стали учасниками навчально-методичного онлайн семінару «Психолінгвістичний дефіцит: сучасні логопедичні технології виявлення і подолання». Семінар був організований відділом логопедії Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України. Онлайн семінар відкрили Данілавічютє Е.А., кандидат педагогічних наук, завідувач відділу логопедії Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України та Куравська Л.С., директор КЗ КОР «Васильківська спеціальна школа І-ІІ ступенів». В своєму привітанні вони відзначили важливість таких спільних заходів для успішного втілення ідей реформування освітньої галузі, в тому числі у вирішенні питання трансформування інституційних закладів догляду та виховання дітей таких, як спеціальні школи для дітей з тяжкими порушеннями мовлення.
Програма навчально-методичного семінару складалася з теоретичного та практичного блоків. Теоретичний аспект теми семінару розкрили співробітники відділу логопедії Інституту спеціальної педагогіки і психології Данілавічютє Е.А., Трофименко Л. І., Грибань Г.В., Ільяна В.М., Мартинюк З.С. Досвідом своєї практичної роботи поділилися педагоги-логопеди КЗ КОР «Васильківська спеціальна школа І-ІІ ступенів». Бикова Н.М. розповіла про використання дидактично-лінгвістичних ігор в практичній роботі логопеда. Прийоми роботи з дітьми-логопатами, використання зондозамінників в роботі логопеда продемонструвала Хоміцька Т.І.
В семінарі взяли участь також педагоги-логопеди Лисогірської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату Первомайського району Миколаївської обласної ради. Вони поділилися своїми практичними напрацюваннями щодо розвитку навички читання у дітей з порушеннями мовлення. В заключному слові спікери заходу висловили свої сподівання та побажання подальшої спільної роботи учасників семінару в питанні впровадження новітніх логопедичних технологій в роботу з дітьми, які мають тяжкі порушення мовлення.
|
||||||||||||||||||
|