Національно-патріотичне виховання юного поколінняКонцепція національно-патріотичного виховання в системі освіти України В умовах розбудови України як суверенної держави перед школою стоїть складне і відповідальне завдання - виховати високоморальне, національно свідоме підростаюче покоління, патріотів своєї Батьківщини, спадкоємців і продовжувачів національних традицій. Для педагогічного колективу нашої школи патріотичний напрямок роботи був
і залишається пріоритетним. Основою духовного життя людини, її прагнення до волі та процвітання України є патріотизм. |
Патріотизм виявляється в любові до свого народу, повазі до українських звичаїв і обрядів, відчутті своєї незалежності до України, усвідомленні спільності власної долі з долею Батьківщини, досконалому володінні української мовою. Метою патріотичного виховання є становлення громадянина-патріота України, готового самовіддано розбудовувати її як суверенну, незалежну, демократичну, правову, соціальну державу, забезпечувати її національну безпеку, знати свої права і обов’язки, цивілізовано відстоювати їх, сприяти єднанню українського народу, громадянському миру і злагоді в суспільстві. | Участь у фестивалі "Дитинства пісня Великодня" 
| Мети патріотичного виховання педагоги школи-інтернату досягають шляхом реалізації таких виховних завдань: - утвердження в почуттях особистості патріотичних цінностей, поваги до культурного та історичного минулого України;
- виховання поваги до Конституції України, Законів України, державної символіки;
- визнання й забезпечення в реальному житті прав дитини як найвищої цінності держави і суспільства;
|
Інсценізація повісті Н.В. Гоголя «Ніч перед Різдвом» (коваль Вакула та красуня Оксана) 
| - усвідомлення взаємозв’язку між індивідуальною свободою, правами людини та її патріотичною відповідальністю;
- формування етнічної та національної самосвідомості, любові до рідної землі, держави, родини, народу;
- формування толерантного ставлення до інших народів, культур і традицій;
- формування мовної культури, оволодіння і вживання української мови як духовного коду нації.
| Інсценізація
пісні «Куди
їдеш, Явтуше?» 
|