П’ятий
клас, особливо його початок, - важкий період не тільки для дитини, а і для
вчителя та батьків, проблем багато і пов’язані вони з організацією життя в
школі і навчанням зокрема. Школярі
переживають важкий психологічний стрес. Адаптація може тривати від одного
місяця до року. Завдання шкільного колективу – забезпечити орієнтацію дітей у
новому просторі. Від педагогів вимагаються увага, терплячість, зацікавленість
дитиною. Згідно плану роботи школи, 30 вересня проведено Методичну раду, на якій розглянуто питання «Адаптація учнів 5 класу
до навчання в школі ІІ ступеня». |  | У засіданні прийняли участь вчителі-предметники та вихователі, які працюють в цьому класі, класний керівник, керівники МО, психолог, соціальний педагог. З інформацією
про адаптацію учнів 5 класу виступив заступник директора школи М.Т. Калатало. Він
наголосив, що особливих умов навчально-корекційної та виховної роботи
потребують п’ятикласники. Що це пристосування учнів до вимог нового середовища,
умов життя та діяльності. |

Учні 5 класу з вихователем Т.А. Лиховою | Дітям, які мають 11-12 років притаманний початковий етап статевого дозрівання, а це призводить до істотних змін у пізнавальній сфері, гальмується темп діяльності, змінюється настрій та відсутність інтересу до навчання. Директор школи Л.С. Куравська відзначила, що вчителі, які приходять викладати свій предмет у 5 клас, випустивши зі школи старших школярів, переносять на учнів 11-13 років методи навчання, які характерні для старшої школи (вимагаючи самостійності, збільшуючи темп роботи та ознайомлюють з багатьма новими поняттями). | У своїх виступах вчителі та вихователі, підкреслили, що п’ятикласникам необхідно створити особливі умови і підходи у пізнавальній, виховній та корекційній роботі.
За підсумками засідання методичної ради видано наказ «Про адаптацію п’ятикласників» |