|
||||||||||||||||||
Засідання педагогічної ради Впроваджуємо інформаційно-комунікаційні технології ![]() Засідання педагогічної ради Майбутнє будь-якої держави визначається системою освіти, яка в ній існує!
Наш час – це епоха постійних змін у технологіях, зокрема освітніх, а використання персонального комп’ютера є стрижнем інформаційних технологій навчання. Наявність знань та вмінь з інформаційних технологій стає базовою вимогою для випускника школи.
Проблемі впровадження новітніх комп’ютерних технологій в освітній процес була присвячена педагогічна рада, яка відбулась в КЗ КОР «Васильківська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів» 25 жовтня 2017 року. Педагогічна рада на тему «Розвиток творчого потенціалу та життєвої компетентності учнів через використання інформаційно-комунікаційних технологій» пройшла у формі презентації педагогічних інновацій. В школі проведено анкетування учителів з метою вивчення запитів учителів щодо оволодіння навичками роботи та застосування ІКТ в професійній діяльності.
З доповіддю на тему «Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес спецшколи-інтернату» виступила заступник директора з навчальної роботи Ліпінська Т.В.. Вона відмітила, що в закладі створені належні умови для впровадження педагогами школи ІКТ у навчально-виховний процес. Моніторинг адміністрації школи організації освітнього процесу показав, що вчителі-предметники надають перевагу впровадженню таких комп’ютерних технологій якмультимедіа (слайди, презентації), ППЗ (електронні підручники), окремі типи файлів (зображення, відео-, аудіо-, анімації). Найефективнішою формою використання ІКТ у освітньому процесі є педагогічні програмні засоби.
![]() Досвідом роботи з новими комп’ютерно-орієнтованими технологіями навчання, результатами їх апробації та впровадження поділились педагоги закладу в своїх виступах: «Мультимедійні програмні засоби на уроках в початкових класах» – Мельник І.В., «Взаємозв'язок застосування компютерно-орієнтованих технологій з результативністю навчання учнів» – Боярська Л.Л., «ІКТ як засіб індивідуального підходу до навчання учнів» – Григоренко О.С.,«Офісні програмні продукти, їх роль в підготовці навчально-методичного матеріалу педагога» – Гордовська С.І., «Електронні підручники та посібники, їх використання на уроках різних навчальних дисциплін» – Бугай Г.М., «Запровадження інформаційних технологій в корекційній роботі логопеда» – Пасіка Р.А. Як підсумок роботи педагогічної ради були намічені заходи щодо активізації впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес спецшколи-інтернату. Розв’язання завдань з даної теми сприяє підвищенню рівня активно-творчого потенціалу педагогів, досягненню оптимальних результатів через удосконалення навчально-виховного процесу, розвитку творчого потенціалу та життєвої компетентності учнів через використання інформаційно-комунікаційних технологій, формуванню позитивної мотивації учнів до навчання та створенню оптимальних умов для самореалізації особистості кожного учня. ![]() |
||||||||||||||||||
|