|
||||||||||||||||||
Засідання педагогічної радиВчимось навчати по-новому. Засідання педагогічної ради Актуальність питання корекційної роботи з дітьми з особливими потребами обумовлюється реформуванням системи спеціальної освіти в Україні, що вимагає розробки нових ефективних методів корекційно-попереджувального та розвивального навчання таких дітей. На часі нові підходи в корекційній освіті, які відповідають положенням сучасних концепцій мовної освіти щодо підвищення рівня мовленнєвого розвитку, покращення умов опанування шкільними знаннями, успішної подальшої адаптації дітей в соціумі. Проблемі впровадження нових підходів в корекційній освіті була присвячена педагогічна рада, яка відбулась в КЗ КОР «Васильківська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів» 27 грудня 2017 року.
Про організацію корекційно-розвиткової роботи в закладі доповіла заступник директора з навчальної роботи Ліпінська Т.В. Вона зробила детальний аналіз стану проведення занять з корекції мовлення у початкових класах та розповіла про заходи щодо впровадження інноваційних корекційних технологій в роботу логопедів школи.
Як застосовує на заняттях з корекції мовлення індивідуально-диференційований підхід розповіла вчитель початкових класів Григоренко О.С. Вчитель-логопед Мельник І.В. зробила презентацію свого досвіду роботи з використання інформаційно-комунікаційних технологій в корекційній роботі з дітьми з порушеннями мовлення.
На засіданні педагогічної ради також було розглянуто питання:
- про стан викладання фізики та математики (директор спецшколи-інтернату Куравська Л.С.)
- про результати перевірки техніки читання учнів 3-8-х класів. (заст. директора з навч. роботи Ліпінська Т.В.)
- про хід атестації педагогічних працівників (заст. директора з навч. роботи Ліпінська Т.В.)
- про результати поглибленого медичного обстеження учнів (лікар-педіатр Грицай З.П.). Заступник директора Ліпінська Т.В. також ознайомила педагогів з досвідом дослідно-експериментальної роботи з розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової загальної освіти, з використанням інтеграції за тематичним та діяльнісним підходами. Було представлено он-лайн платформу освітніх ресурсів, тренерського та вчительського форумів, презентовано навчально-програмний комплекс з розвитку мовлення «Адаптація-Лого».
|
||||||||||||||||||
|