09.02.2016 року у 3-А класі відбулось групове заняття з корекції мовлення на тему: «Диференціація звуків [с]-[ш] з учнями із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ-го рівня». 
	Вчителі-логопеди молодшої школи систематично обмінюються досвідом відвідуючи своїх колег. Кореційне заняття було проведене з метою удосконалення навичок правильної вимови та розрізнення відповідних звуків: за артикуляцією, на слух, у вимові та на письмі; розвитку фонематичного сприймання, аналізу та уявлення; збагачення словникового запасу, через уточнення значення слів, тлумачення мовних зворотів.                   
    
        
            
 
  
             | 
              | 
             
             | 
        
    
             В ході заняття вчитель-дефектолог Єрофеєва О.Є. використала різноманітні методи і прийоми корекційної роботи. Діти працювали над скоромовками, визначали місце звуків у слові, з’єднували склади в слова, а слова в речення, розгадували ребуси, змінювали слова за зразком, закінчували почате речення, з’єднували буквосполучення з малюнком. 
	Безумовно, що запропоновані завдання дають позитивний результат у роботі. Правильна та вчасна організація логопедичної роботи є запорукою усунення мовних недоліків, що в свою чергу, впливає на підвищення успішності учнів.