|   | ||||||||||||||||||
| 
 | ||||||||||||||||||
| Логопедичний онлайн-семінар
   16 квітня 2020 року в КЗ КОР «Васильківська спеціальна школа І-ІІ ступенів» в режимі онлайн через платформу ZOOM відбувся логопедичний семінар-практикум. Учасники семінару, працюючи дистанційно, здобували нові знання та обмінювались досвідом в галузі логопедії та роботи з дітьми з порушеннями мовлення.   
   Відкрила онлайн-семінар директор спецшколи Куравська Л.С. Вона привітала педагогів та наголосила на важливості продовження освітньої діяльності спецшколи, дистанційної роботи логопедів з дітьми, методичної роботи в період карантину. У ході роботи семінару були розкриті питання:
	 -   Методи та прийоми стимулювання мовленнєвої активності молодших школярів. 
	Активізація словника молодшого школяра за допомогою вправ.
	 -  Ебру-терапія, як один із методів роботи з дітьми-логопатами. 
	 -  Організація дистанційної роботи вчителів-логопедів з дітьми в період карантину.    Вчитель-логопед Мельник І.В. ознайомила учасників семінару з традиційними та новітніми прийомами і методами стимулювання мовленнєвої активності дітей, визначила залежність їх вибору від характеру мовленнєвого порушення, змісту, мети, завдання заняття з корекції мовлення, вікових та індивідуально-психологічних особливостей дітей. 
   Вчитель-логопед Костенко С.М. окреслила основні напрями роботи з формування словникового запасу дітей, ознайомила колег з корекційно-розвитковими логопедичними завданнями, вправами та іграми, які сприяють розвитку комунікативної компетенції молодших школярів.  
 
   Практичну частину семінару провела вчитель-логопед Бикова Н.М., яка ознайомила педагогів з одним із методів арт-терапії, Ебру-малюванням, який успішно використовується корекційними педагогами, в тому числі для стимулювання мовленнєвої активності молодших школярів. Секрети малювання на воді, красу цієї техніки учасники семінару спостерігали через представлений відео майстер-клас з Ебру-малювання. 
   На завершення логопеди окреслили завдання подальшої дистанційної корекційної роботи з дітьми-логопатами та самоосвітньої діяльності педагогів на період карантину.
  | ||||||||||||||||||
| 
 |