|   | 
Педагогіка співробітництва – ефективний засіб оптимізації навчально-виховного процесу
 13 жовтня 2015 року в КЗ КОР «Васильківська спеціальна
школа-інтернат І-ІІ ступенів» відбулась педагогічна конференція на тему: «Педагогіка
співробітництва – результат спільної
діяльності вчителя і учня». В законі України «Про загальну
середню освіту» зазначено: головною метою діяльності сучасних освітніх установ
є формування особистості учня, розвиток його здібностей і обдарувань… Саме
педагогіка співробітництва забезпечує гуманістично-особистісний підхід до дитини, сприяє становленню її особистості
як творця і проектувальника власного життя.   |      | Педагогічна конференція пройшла в атмосфері творчого піднесення та співпраці. У своїй доповіді заступник з навчальної роботи Т.В. Ліпінська теоретично обґрунтувала доцільність реалізації ідеї педагогіки співробітництва в навчально-виховному процесі, розглянула умови та можливості використання цієї педагогічної технології в навчальній діяльності вчителя та учнів. В ході обговорення доповіді прозвучали змістовні виступи вчителя фізичної культури Г.Д. Березанської, яка розкрила роль учителя в умовах педагогіки співробітництва як творця, який дозволяє дитині відкрити самого себе.  |  | Вчитель музичного мистецтва О.М. Полторацька визначила необхідність формування нової педагогічної етики та нового стилю педагогічного спілкування між вчителем та учнем. Про особливості планування та проведення навчальних занять, спрямованих на реалізацію ідей педагогіки співробітництва, з власного досвіду розповіла вчитель української мови та літератури Н.З.Терещенко та вчитель початкових класів Т.І. Хоміцька. |   |   Як підсумок роботи конференції
були озвучені методичні рекомендації, щодо реалізації ідей педагогіки
співробітництва в навчально-виховному процесі школи, які підготувала
ініціативна група під керівництвом директора школи Л.С. Куравської. У своєму
виступі вона визначила роль учителя як носія світла та радості пізнання, того,
хто, торкаючись душі маленької людини, намагається не поранити її, а дати їй
крила для польоту у життя.   |   
 
  
 | 
  |