|
||||||||||||||||||
Профілактика дисграфії в 1 класі
Проблема подолання порушень писемного мовлення була і залишається актуального для вчителів-логопедів, вчителів початкових класів, батьків. Питанню причин виникнення дисграфії, класифікацій та корекції цього мовленнєвого порушення було присвячене засідання логопедичного семінару-практикуму яке відбулося 20 жовтня 2016 року.
Вчитель-логопед Григоренко О.С. та вихователь Пожар О.О. провели бінарне заняття з корекції мовлення на тему: «Подорож до осіннього лісу. Профілактика дисграфії в 1 класі».
Бінарні заняття сприяють створенню умов для активної співпраці вчителя-логопеда, вихователя та дітей. Корекційне заняття було проведено з метою запобігань помилок на рівні букви та складу; формування фонематичних процесів, зорової та слухової уваги та пам’яті; формування навичок звукобуквенного аналізу; розвиток зорово-просторового сприйняття; розширення словникового запасу з тем: «Лісові жителі», «Рослини лісу». В цікавій ігровій формі першокласники здійснили уявну подорож до осіннього лісу. Разом з лісовими мешканцями Вовком, Білочкою, Зайчиком, Їжачком виконували багато цікавих завдань, масаж шишками та горішками. Лісові гості були учасниками дидактично-мовленнєвих ігор «Склади слово», «Загубилась буква», «Живі букви», «Телеграф», «Ланцюг слів», «Калинове намисто».
Проведені вправи та завдання сприяли залученню учнів до активної розумової праці, давали змогу відчути успіх, впевненість у своїх можливостях, спонукали до пізнавальної активності мовлення, сприяли позитивним результатам в корекційній роботі з учнями, що мають ТПМ. В ході заняття використані різноманітні методи і прийоми роботи, враховано індивідуальні та вікові особливості та можливості дітей. |
||||||||||||||||||
|