|
||||||||||||||||||
Уроки мислення під відкритим небом![]() ![]() ![]() Уроки мислення під відкритим небом Впроваджуючи педагогічні ідеї видатного педагога В.О.Сухомлинського, вчителі початкових класів КЗ КОР «Васильківська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів» провели «Уроки мислення серед природи». Кожен урок ніс дитині безліч відкриттів, зроблених нею самостійно, ніс до дитини любов до природи, вчив берегти екологію навколишнього світу, стимулював розвиток мислення та мовлення учнів, збагачував позитивними емоціями. Дивитись і бачити, слухати і чути, спостерігати і відчувати, любити і берегти – всього цього вчать «Уроки мислення серед природи». На уроках учні вчилися бачити та описувати красу природи, складати казки, розвивали фантазію, уяву, мислення та мовлення. У спілкуванні з природою діти отримали позитивні емоції, навчились любові та бережного ставлення до природи. Педагоги вдало поєднали різні види сприймання з теоретичною частиною; пізнавальна частина «уроки мислення» обов’язково чергувалась з грою та творчими завданнями.
![]() Учні 1-А та 1-Б класу керуючись методичними рекомендаціями НУШ досліджували світ. Вчителі перших класів Єрофеєва О.Є. та Хоміцька Т.І. вчили дітей сприймати об’єкти та явища природи за допомогою різних органів чуття. Учні 2 класу споглядали та милувались природою, складали казки про Осінь, проводили інсценізацію казки «Біля ставка восени». Вчитель Вернигора Г.Я. вдало поєднала ідею «Уроків мислення» - від краси природи до краси людської душі. ![]()
Учитель 3-А класу провела урок на тему: «Вересневими стежками». Вчитель Григоренко О.С. акцентувала увагу дітей на дослідження природних явищ та перевірці осінніх прикмет, також була проведена «Хвилина емоційного-чуттєвого спілкування з природою», де учні черпали сили від природи.
Учитель 3-Б класу провели урок на тему «Секрети осіннього парку», де вивчались рослини та осінні зміни в житті рослин. Вчитель Боярська Л.Л. організувала хвилини-милування осінньою красою, хвилини - цікавинки про рослини парку.
У 4 класі відбувся урок «Збережемо дивосвіт природи». Де учні міркували, робили висновки, вчилися бачити і берегти красу навколишнього світу.
![]() ![]() Вчитель Мельник І.В. вдало використала такі прийоми роботи як «Довідкове бюро», «Мозковий штурм», «Допоможемо сонечку».
Таким чином «Уроки мислення серед природи» є насамперед уроками розвитку мислення та мовлення дітей, дають можливість відкривати нові творчі грані педагогічної майстерності – можливість і вміння вчити дітей встановлювати причино-наслідкові зв’язки в природі, пробуджуючи дитячу думку.
![]() |
||||||||||||||||||
|