Комунальний заклад Київської обласної ради
"Васильківська спеціальна школа"
(для дітей з важкими порушеннями мовлення)
 
 
Підрозділи школи:
 
 

Від школи знань – до школи компетентностей



 Від школи знань – до школи компетентностей  

  Освіта в житті людини відіграє надзвичайно важливу роль. Саме життя вимагає від людини постійного вдосконалення, оволодіння конкретними вміннями, вмінням вирішувати проблеми, критично мислити, відстоювати власну думку. На часі перейти від школи знань – до школи компетентностей. Саме це передбачає концепція Нової української школи.  
  «Реалізація концепції реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» в умовах спеціальної школи» – головне питання повістки дня засідання педагогічної ради, яке відбулось 23 жовтня 2018 року в КЗ КОР «Васильківська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів». З доповіддю виступила заступник директора з навчальної роботи ЛіпінськаТ.В. Вона охарактеризувала чинники, які забезпечують якість загальної середньої освіти в умовах спеціальної школи, розкрила шляхи реалізації компетентнісного підходу в освіті, підкреслила значення в його реалізації діяльнісного й особистісно орієнтованого підходів. Тетяна Вікторівна визначила пріоритети компетентнісного уроку, особливості його моделювання та оцінювання ефективності. 


  Про організацію освітнього процесу в закладі освіти на засадах компетентнісного підходу у своїх виступах розповіли педагоги закладу. Вчитель початкових класів Вернигора Г.Я. розкрила питання організації навчання молодших школярів української мови на засадах компетентнісного підходу. Про особливості побудови уроків математики на засадах компетентнісного підходу розповіла вчитель початкових класів Мельник І.В. Про використання міжпредметних завдань на уроках літературного читання як ресурс упровадження компетентнісного підходу доповіла вчитель початкових класів Боярська Л.Л. Досвідом впровадження компетентнісного підходу на уроках історії та правознавства поділилась учитель Замуруєва В.О. Про проектну діяльність на уроках фізики як ресурс впровадження компетентнісного уроку присутнім розповів учитель Сидоренко С.Г. 




  За підсумками моніторингу стану викладання літературного читання про впровадження компетентнісного, особистісно орієнтованого підходів на уроках літературного читання у 2-4 класах доповіла заступник директора з навчальної роботи Ліпінська Т.В. 
  Присутні педагоги прийшли до висновку, що навчання в школі не може бути лише процесом засвоєння певної суми знань. Це, перш за все, має бути захопливе пізнання навколишнього світу через спостереження, через дослідження, через образи, створені в дитячій уяві і фантазії. У школі дитина не просто навчається, вона тут живе, формується як особистість. І якою людиною вона виросте, ким стане в житті, залежить саме від нас, педагогів.



 
 
версія для друку
© 2013
Головна Події тижня Наш заклад Фотогалерея Для батьків Контакти
вгору
Розробка сайтів ABC.NET.UA