30-го листопада 2017 року в КЗ КОР «Васильківська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів» відбулося чергове засідання логопедичного семінару-практикуму, на якому логопеди школи поділилися досвідом корекційної роботи з розвитку фонематичної сторони мовлення молодших школярів з ТПМ, зробили огляд матеріалів науково-методичного журналу «Логопед» за 2017 рік.
В рамках практичної частини семінару присутні подивилися відкрите групове заняття з корекції мовлення «Диференціація звуків [б, п] та букв «бе», «пе» за лексичною темою «Овочі». Логопедичне заняття провела вчитель-логопед вищої категорії Мельник. І.В. Логопед працювала над удосконаленням у дітей 3-го класу із загальним недорозвитком мовлення ІІ-ІІІ рівнів навички правильної вимови та диференціацією відповідних звуків за артикуляцією, на слух, у вимові та на письмі, розвитком фонематичного сприймання, збагаченням словникового запасу. Велика увага була приділена формуванню у школярів навичок читання та письма.
Заняття було цікавим, діти проявляли великий інтерес до роботи. Заняття супроводжувалось різноманітною наочністю,в тому числі створеною Іриною Володимирівною презентацією. Присутні вчителі-логопеди почерпнули для себе багато нових методів та прийомів корекційної роботи: цікаві артикуляційні вправи-ігри, загадки, гра «Розплутай ниточки», «Слово навиворіт», «Мозковий штурм», робота із сигнальними картками.
Проведене заняття продемонструвало велике значення інформаційно-комп’ютерних технологій та програмних педагогічних засобів в корекційній роботі з дітьми-логопатами.