|
||||||||||||||||||
Здоров’язберігаючі технології в системі інноваційної освіти Здоров’язберігаючі технології в системі інноваційної освіти «Без здоров’я і мудрість незавидна, і мистецтво бліде
і сила в’яне, і багатство безкористі,
і слово безсиле». Герофіл
Однією з найважливіших функцій освіти на сучасному етапі розвитку суспільства є збереження і зміцнення здоров’я учнів. Здоров’я дітей – одне з основних джерел щастя, радості і повноцінного життя батьків, вчителів, суспільства в цілому. Для України головною проблемою, яка пов’язана з майбутнім держави, є збереження і зміцнення здоров’я дітей та учнівської молоді. 19 квітня 2018 року в КЗ КОР «Васильківська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів» відбулась педагогічна рада по виховній роботі на тему: «Здоров’язберігаючі технології в системі інноваційної освіти». Першою виступила директор школи Куравська Л.С. з доповіддю на тему:«Сучасні інноваційні форми і методи по впровадженню здоров’язберігаючих технологій в учнівському середовищі».В своїй доповіді вона розповіла проумови організації навчально-виховного процесу, який не тільки не зашкодить здоров’ю дітей, але й буде спрямований на збереження, зміцнення і формування здоров’я учасників освітнього процесу. Про можливості, умови та основні напрямки вдосконалення педагогічної діяльності з формування здорового способу життя учнів в школі доповідала заступник директора з виховної роботи Сотниченко Т.А.
В ході проведення педагогічної ради обговорювались такі питання: • «Навчання здорового способу життя»; • «Використання здоров’язберігаючих технологій у навчання та вихованні;
• «Використання оздоровчих методик у освітньому процесі»;
• «Удосконалення роботи з батьками у світлі модернізації освітнього процесу»;
• «Діяльність органів учнівського самоврядування». На жаль, здоровий спосіб життя займає поки далеко не перше місце в ієрархії потреб і цінностей дитини. Але, якщо ми навчимо дітей з раннього віку цінувати, берегти і зміцнювати своє здоров'я і повинні особистим прикладом демонструвати здоровий спосіб життя, то можна сподіватися, що майбутні покоління будуть більш здорові і розвинуті не тільки особистісно, інтелектуально, духовно, а й фізично. І педагог у цьому процесі повинен бути особистим прикладом для дитини та його родини.
![]() |
||||||||||||||||||
|