Вимоги
сучасного життя суспільства в Україні та відповідне оновлення змісту освіти,
закріплення нових концептуальних підходів до спеціальної освіти, зокрема,
уточнення стратегії і тактики інноваційних педагогічних процесів, сучасне
наукове розуміння проблеми соціалізації дітей з порушеннями мовленнєвого
розвитку, призвели до необхідності суттєвого оновлення змісту
корекційно-розвиткової роботи у спеціальних навчальних закладах для даної
категорії дітей. Відповідно
листа Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів
від 10.10.2014 р. № 01-16/496-2 вчителі-логопеди КЗ КОР «Васильківська
спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів» протягом жовтня та початку листопада місяця
працювали над розробкою програм для учителів П-10 класів. Такі програми підготовлено і подано на розгляд науково-методичної
ради КОІПОПК. |