| |
Майстерність вчителя – шлях до успіху

Навчання читання завжди було однією з
основних проблем початкового навчання. Василь Олександрович Сухомлинський зазначав, якщо у початковій
школі не сформувались міцні уміння та навички швидкого та свідомого читання, то
надалі буде важко їх робити. Для учнів початкової школи урок читання
є одним з найважливіших предметів. Враховуючи те, що в школі навчаються учні з
важкими порушеннями мовлення, цьому предмету приділяється особлива увага. На
уроках читання відбувається автоматизація поставлених звуків, розвиваються
мовленнєві навички. |  |  |  | Вчителі-логопеди молодшої школи
відвідали відкритий урок з читання «Казка вчить, як на світі жити» вчителя-логопеда
2–А класу Єрофеєвої О.Є., яка атестується в цьому навчальному році. Адже саме
атестація сприяє підвищенню педагогічної майстерності вчителя. Під час уроку діти мандрували чарівним
світом казки. Були використані різні види роботи, зокрема: читання складних
складів за таблицею, робота над скоромовкою (удосконалення сили голосу за
допомогою мовленнєвої гри «Сніг, сніжок, сонце…») та акровіршем; робота над
прислів’ям, з використанням гри «Розшифруй прислів’я». Читаючи англійську
народну казку «Сорочаче гніздо», були використані різні види читання, зокрема
ланцюжкове, вибіркове, парами, в особах. |  | Учням було цікаво почути голоси птахів, що зустрічались у казці. Діти отримали багато нових знань, які, в подальшому, будуть використовуватися у навчанні, а вчителі – досвід, що можуть використати в своїй роботі. 
| | | |
|
|