«Найбільша розкіш у світі – розкіш людського спілкування»  А. Екзюпері  Своєчасне
оволодіння мовою – основа розумового розвитку дитини, запорука повноцінного її
спілкування з навколишніми людьми. Різні відхилення мовленнєвого розвитку
негативно позначаються на сприйманні мови, висловлюванні власних думок,
оволодінні знаннями та формуванні особистості дитини.   Формування
правильного повноцінного мовлення, усунення недоліків його розвитку, пов’язаних
з патологіями та відхиленнями, – основні завдання, які вирішують
вчителі-логопеди КЗ КОР «Васильківська спеціальна загальноосвітня
школа-інтернат І-ІІ ступенів». Педагоги закладу постійно працюють над свої
професійним та фаховим зростанням.    |   |  26 листопада 2015 року у КЗ КОР
«Васильківська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів» була
проведена мовленнєва конференція на тему: «Моторна алалія: диференційна
діагностика; організація корекційної роботи з її подолання». Метою конференції
були: вивчення причин, симптоматики та механізмів моторної алалії, визначення
етапів діагностичного обстеження та диференційних ознак різних форм моторної
алалії, встановлення особливостей та визначення основних етапів корекційної
роботи з подолання моторної алалії у дітей.  Конференцію відкрила директор спецшколи-інтернату Л.С. Куравська. Вона
ознайомила присутніх з актуальністю даного питання, озвучила завдання,
поставлені перед учасниками конференції.  | 
  |  Конференція проходила чотирма блоками. У першому блоці вчителі-логопеди
Т.І. Хоміцька, О.С. Григоренко та Р.А. Пасіка ознайомили присутніх з
теоретичним аспектом цієї складної мовленнєвої патології, визначили складний
симптомокомплекс мовленнєвих і немовленнєвих розладів у дітей з моторною
алалією. У другому блоці була представлена доповідь вчителя-логопеда С.М.
Костенко, яка розповіла про особливості корекційної роботи з подолання моторної
алалії, поділилась власним досвідом різних прийомів та методів формування
мовлення у дітей-алаліків.  Третій блок був присвячений діагностуванню різних форм алалії. З
диференційними ознаками алалії та основними етапи її діагностики педагогів
ознайомила вчитель-логопед вищої категорії Г.Я. Вернигора.  |   |