| Успіх у
формуванні правильної звуковимови у дітей залежить від педагогічного впливу
логопеда, вчителів, вихователів, батьків. Недостатньо поставити той чи інший
звук. Його потрібно постійно закріплювати і вводити в мову. Практично і теоретично
з’ясувати питання «Подолання вад
звуковимови у молодших школярів» змогли вчителі-логопеди, вихователі,
адміністрація школи під час проведення 22 жовтня шкільного логопедичного
семінару-практикуму. | Керівник семінару вчитель-логопед Пасіка Р.А. ознайомила присутніх
з планом роботи на 2013-2014 н.р.. Педагоги прослухали виступ вчителя –
логопеда Вернигори Г.Я., в якому вона розповіла про причини виникнення дислалії,
її форми; систему вправ та дидактичних ігор, які використовуються для подолання
вад звуковимови та профілактику дислалії. Пасіка Р.А. ознайомила колег з літературою та електронним ресурсом
матеріалів з даної проблеми. | Учасниками семінару було переглянуто, найцікавішу
складову семінару, фронтальне корекційне заняття з розвитку мовлення,
яке провела Вернигора Г.Я. з групою учнів 2 класу. Тема заняття «Диференціація
звуків [с], [ш]». Логопед працювала над вдосконаленням правильної чіткої вимови
звуків [с], [ш], розвитком моторики артикуляційного апарату; формуванням уміння
розрізняти звуки [с], [ш] в словах, розвитком фонематичного слуху, уваги,
збагаченням словникового запасу; виховання бажання говорити правильно. |
| Заняття пройшло в цікавій, невимушеній, ігровій формі, поєднуючи
гру з іншими корекційними методами, спрямованими на виправлення вад мовлення. В
гості до дітей прийшов казковий лис, який пропонував різноманітні завдання.
Учні виконували артикуляційні вправи, відгадували загадки, працювали з
сигнальними картками, звуковими схемами, вимовляли чистомовки, виконували
роботу з деформованими реченнями. Завершальним акордом стало обговорення і висловлення власних
вражень, думок, побажань усіх учасників семінару. |