Заступник директора з
навчальної роботи Калатало М.Т.
проаналізував навчальні досягнення учнів з української мови та літератури
(диктанти, письмові зрізи, техніку читання тощо), вказав на питання, що
вимагають посиленої уваги. Вчитель української мови та літератури Воробйова О.С. акцентувала увагу присутніх на технології співпраці вчителя і учня на уроці, інтерактивним технологіям навчання на уроках української мови та літератури. Освіта покликана розвинути творчу, яскраву, гармонічну особистість. Про розвиток творчих здібностей учнів на уроках мови довідались присутні з виступу вчителя української мови та літератури Терещенко Н.З. |  | Досвідом розвитку пізнавальної активності учнів на уроках
рідної мови поділилась Боярська Л.Л. Одним з основних завдань учителя початкових класів є формування мовленнєвої компетентності учнів. Про види мовленнєвої діяльності – аудіювання, говоріння, читання, письмо, вимоги до навчальних досягнень учнів, напрями роботи з розвитку мовлення молодших школярів, розповіла Вернигора Г.Я., вчитель початкових класів. Сучасний навчально-виховний процес зумовлює вибір учителем нових технологій навчання, в основі яких – підготовка дитини до життя, активація можливостей учнів. Саме тому предметом обговорення стали нестандартні форми роботи на уроках (виступ Дерев’янко Н.О., вчителя 4-Б класу). |