Комунальний заклад Київської обласної ради
"Васильківська спеціальна школа"
(для дітей з важкими порушеннями мовлення)
 
 
Підрозділи школи:
 
 

Засідання педагічної ради

Засідання педагічної ради: формування системи оцінювання закладу освіти 

 Новий етап у розвитку шкільної освіти, пов'язаний із упровадженням компетентнісного підходу, передбачає обов'язкове прогнозування результативності освітнього процесу та вимагає адекватних змін у системі оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти. Саме цьому питанню була присвячена основна частина засідання педагогічної ради, яке відбулася в КЗ КОР «Васильківська спеціальна школа І-ІІ ступенів» 21 жовтня 2021 року. 


 З доповіддю про формування системи оцінювання в закладі виступила заступник директора з навчальної роботи Тетяна Ліпінська. Система оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти в спеціальній школі включає критерії, правила і процедури, за якими здійснюється оцінювання. Тетяна Вікторівна визначила зміни у підходах до оцінювання навчальних досягнень учнів: 
 • вимоги до оцінювання результатів навчання мають визначатися з урахуванням компетентнісного підходу до навчання, в основу якого покладено ключові компетентності; 
 • оцінювання має ґрунтуватися на позитивному підході, що, передусім, передбачає врахування індивідуального поступу навчальних досягнень учня. 
 Заступник наголосила на необхідності інформувати батьків і учнів про правила та процедури оцінювання навчальних досягнень в школі. 
 Про впровадження формувального оцінювання навчальних досягнень учнів з досвіду своєї роботи розповіла вчитель початкових класів Боярська Людмила. В своїй презентації педагог висвітлила прийоми формувального оцінювання, які вона використовує, оцінюючи навчальні досягнення учнів 4-го класу. 
 Вчитель початкових класів Костенко Світлана та вчитель-логопед Пасіка Регіна Антонівна поділилися з колегами досвідом роботи з використання учнівських портфоліо як способу оцінювання навчальних досягнень учнів. 


 Значенню впровадження самооцінювання і взаємооцінювання учнів як засобу розвитку відповідального ставлення до навчання був присвячений виступ вчителя біології та хімії Бугай Г.М. 



 Практичне спрямування на формування вміння визначати разом з учнями критеріїв оцінювання групових форм навчально-пізнавальної діяльності на уроці мав тренінг «Школа майбутнього». Під час тренінгу дві команди педагогів презентували свої проекти «школи майбутнього». Критерії оцінювання своїх проектів вони визначили самі спільно з керівником тренінгу. Під час практичного заняття був також використаний прийом формувального оцінювання «дві зірки та побажання». 


 Педагогічна рада прийняла рішення, спрямоване на вдосконалення існуючої системи оцінювання навчання в закладі освіти та проведення заходів щодо контролю її ефективності.


 
 
версія для друку
© 2013
Головна Події тижня Наш заклад Фотогалерея Для батьків Контакти
вгору
Розробка сайтів ABC.NET.UA